نظرات درباره کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد اثر پائولو کوئیلو

نظرات کاربران درباره کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۷از ۱۳۸ رأی
۳٫۷
(۱۳۸)
علی
این کتاب به آدم کمک میکنه که درست زندگی کنه. به جرات میتونم بگم نیمه ی اول کتاب، خیلی هیجان نداشت اما نیمه ی دومش عالی بود. هرچقدر به آخر کتاب نزدیک تر میشید، جذابیت بیشتری رو درک میکنید.
نسترن
از مزخرف ترن کتاب هایی بود که خوندم حیف وقت
golemaryam
کتاب محتوای روانشناسی داره و سعی میکند در خلال تاریک ترین شرایط یک انگیزه برای زندگی ایجاد کند.در عین حال از انسانهای شرور و خودخواهی صحبت می کند که همچنان از دیوانه ها سو استفاده میکنند و به عنوان ابزار آزمایشیشون برای رسیدن به نتایج روانشناسی استفاده می کنند . وقتی این کتاب و خوندم تونستم ارتباطی بین این کتاب دارالمجانین جمالزاده پیدا کنم . امیدوارم از خوندنش لذت ببرین .
kimia
خیلی خوب بود.
Hanneh
این کتاب خیلی عالیه. فوق العاده محشر . کلا آثار پائلو کوئیلو بی نظیرن. واقعا شخص روشن فکر و آشنا با ادبیات هستند. روایت یه دختر افسرده و سیر شده از زندگی که توی تیمارستان طی اتفاقاتی باعث میشه دوباره به زندگی برگرده. البته من با ترجمه آقای آرش حجازی خوندم.بهتون پیشنهاد میکنم از دستش ندید.
آیناز ر
چرا چه فرقی داره کی ترجمه کنه؟ کتاب و اصل متن که تغییری نمیکنه ترجمه اس
وحید
جناب پسرخانده سلام علیکم من اصلا نظری نمیبینم از خودم روی این کتاب! اما کتاب خوبی است و ب خاندنش میارزد و نیز باید بگم ک برنده تنهاست هم کتاب ارزنده ای است.
🌈🌱FLORA🌱🌈
🍀چند نکته رو در ابتدا درباره انتشارات ذکر کنم: 1.نشر ثالث نشر معروفی هست ولی واقعا من نمیدونم چرا انقدر قیمت کتاب هاش از سایر انتشاراتی ها بالاتره نوع کاغذ و نوع چاپ و جلد ویژه ای هم نداره. علاوه بر این اصن ترجمه های آنچنانی هم نداره. 2.من این کتاب رو از نشر آسیم و با ترجمه خانم شیرین لارودی گرفتم که واقعا ترجمه خوبی داشت، جنس کاغذ و چاپشم خوب بود قیمتش یک دوم نشر ثالث بود، من 60هزار تومن دادم. وواقعا از همه لحاظ از ثالث بهتر بود. ☘️خب حالا بریم سراغ کتاب: داستان در یک تیمارستان شکل گرفته و داره حال و هوا و اوضاع یک تیمارستان رو شرح میده که برای درمان چه کارهایی میکنن و شخصیت اصلی این داستان همین خانم ورونیکا هست که یک خودکشی ناموفق داره و وارد این تیمارستان میشه و.. خلاصه داستان اینه که مردم از متفاوت بودن میترسن و اگر کسی جرئت کنه که متفاوت زندگی کنه بهش لقب دیوونه رو نسبت میدن. واونایی تو زندگی میبرن که جرئت میکنن جوری زندگی کنن که دیوانه خطاب بشن. و داره میگه اگر آدمی بدونه یه هفته دیگه قرار بمیره میره و کارهایی رو انجام میده که همیشه آرزوشو داشته و ممکن بوده از ترس قضاوت شدن سمتش نرفته باشه، خب حتما باید بهمون بگن یه هفته دیگه زنده ایم که کارایی رو کنیم که به زندگیمون معنا و مفهوم بده؟ یه جورایی دیوونگی و زندگی انگار بهم گره خوردن، انگار که باید دیوانگی کنی تا زندگی دلچسبی داشته باشی... 🌿این کتاب کتابی نیست که من بخوام توصیه ی اکید کنم خونده بشه ولی کتاب خوبیه برای خوندن. بیشتر بُعد روانشناسانه داره. شاید خیلی جذاب نباشه قصه، ولی خب احتمالا پائولو خون ها بخوان بخونن. خلاصه بد نیس ولی اثر خاصیم نیست.
سایه
این ترجمه با احترام خوب نیست آرش حجازی بهتره
Dream
بی نظیره
سارا خانم
من نمونه چاپی رو خوندم . کتاب برای همه مفیده . فقط تو این داستان روی احساسات و قلب و روح پدر و مادر ورونیکا و ادواردو یه خط قرمز کشید . ولی توجه به خواسته و علایق والدین و احساسات اونها باید برای بچه ها مهم باشه . این قسمت تو کتاب کلا. بهش هیچ توجهی نشده
مهسا
هر چه مرگ به انسان نزدیک‌تر شود، تمنای انسان به زندگی بیشتر می‌شود...
atefe1670
یکی از تاثیرگذارترین کتابایی که خوندم که باعث شد به این فکر کنم که اگه فقط چند روز تا پایان عمرم مونده باشه واقعا چیکار میکنم? چی اهمیت داره و چی نداره. مثل همه یکتابای کوئیلو عالی و سرشار از حس زندگی البته من این ترجمه رو نخوندم یه ترجمه دیگه رو خوندم
hanie
عمیقا از خوندن این کتاب لذت بردم و دیدم به زندگی عوض شد و فهمیدم باید لذت برد و زندگی کرد انقدر زندگی رو سخت نگیریم
AS4438
کتابی بسیارعالی باترجمه ای بسیارضعیف، ازابتدا تا انتهای کتاب ازکلمه، چه، که معانی زیادی دارد صدها بار استفاده کرد، چه( به معنای، زیرا که، به سبب، چونکه، چون ووو، کتاب خوب ، ترجمه ضعیف.
Fatemeh Ka
پی دی افش رو خوندم و میتونم بگم جز چندتا عبارت چیزی برای گفتن نداره و جالب نیس هدفی که دنبال میکنه
شقايق بانو
ترجمه فوق العاده افتضاح بود،باعث شد کتاب رو از نصفه ول کنم
dorsa
این کتاب یکی از بهترین و زیبا ترین کتاب هایی بود که خوندم
Negar Amini
داستان جالبی داره کلا کتابای آقای کوئلیو رو دوست دارم البته با ترجمه آرش حجازی👌🌷
R Ka
با ترجمه آرش حجازی خوانده بودم. فضای تیمارستان و رنج های روحی و... فضای تلخی است. کتاب های بهتر از این کم نیستند.
Aysan
تازه شروع کردم ب خوندنش ولی درکل کتاب جالبی هستش و بسیار شیرین چون از خوندنش خسته نمیشم کلا اینطور کتابای پرمحتوا رو دوست دارم.بخصوص ک اکثر کتابای اقای پائولو بی نظیرن مثل کیمیاگر ارزش خوندن داره😊

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
تومان