نظرات کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد
کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد اثر پائولو کوئیلو

کتاب ورونیکا تصمیم ‌می‌گیرد بمیرد

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۷از ۱۳۸ رأی
۳٫۷
(۱۳۸)

نظرات کاربران

منگو
یکی از بهترین کتابایی یود که تا حالا خوندم. اگه کسی از شما خوشش نیاد میتونه اعتراض کنه این مشکل شما نیست. پس از متفاوت بودن نترسید خودتون باشید و کاری رو که دوست دارید انجام بدید ولی مانند افراد عاقل یهش عمل کنید و سعی کنید به کسی آسیب نزنید. تو آزادی و تو این دنیا هستی که کارایی رو که دوست داری انجام بدی پس رویایی که تو سرته رو دنبال کن نذار اطرافیانت تو رو پشیمون کنن، داستان ادوارد رو فراموش نکن پسری که از رفتن به دنبال چیزی که خانواده‌اش ازش انتظار داشتن خودداری کرد و سعی کرد یه دنبال رویاش بره ولی خانواده ش ترجیح دادن اون تو تیمارستان بستری باشه تا اینکه کاری رو انجام بده که دوست داره. و ورونیکا دختری که زندگی ش یعد از دنبال نکردن آرزوهاش یه قدری یکنواخت بود که تصمیم گرفت بمیره، به این که دیگران راجع بهت چه فکری خواهند کرد اهمیت نده از متفاوت بودن نترس . برای عاقل بودن اول باید دیوانه باشی، دنبال آرزوهات برو تو نیازی نداری زندگیتو برای کسی توضیح بدی این زندگیه توست. اجازه نده زندگیت به پوچی بگذره و برای رسیدن به رویاها و آرزوهات تمام تلاشتو بکن. "آگاهی از مرگ ما را تشویق میکند شدیدتر زندگی کنیم" پس نهایت استفاده رو از هر روزت ببر و جوری زندگی کن که انگار فردا نخواهی بود.
کاربر ۲۹۱۴۵۹۶ارغوان
واقعا کتاب عالی حتماً بخوانید خیلی امو زنده است
کاربر 5310035
ماشالله
ShzD:)
ممنون از دیدگاه عالیتون👌🏻🙂
afsaneh_&_fatemeh
اَفسانه نوشت✏ ورونیکا دختری ۲۴ساله که تصمیم به خودکشی میگیره ولی تو جستوی مرگ، زندگی رو پیدا می کنه😀 این کتاب در رابطه با افرادیه که در قالب های معمول اجتماع نمیگنجن، درباره جنون و نیاز به پیدا کردن یه راه متفاوت برای زندگی🌱، برای کسایی که بیشتر مواقع با پیشداوری های بقیه آزار میبینن، فقط به این خاطر که مثل بقیه فکر نمیکنن🙄 ... دارای شخصیت های دوست داشتنی من جمله آقای ادوارد💚
znb
من این کتابو با ترجمه آرش حجازی خوندم و لذت بردم.. قلم این نویسنده رو دوست دارم مهمتر از قلمش دیدگاهشه که من میپسندم..خیلی از ما آدما ممکنه تو زندگی به یه پوچی برسیم.مثل شخصیت داستان.. اما اتفاقات اطرافش باعث شد دیدگاهش به زندگی عوض شه.. اگه بخوایم به دنیای خودمون نسبتش بدیم به این نتیجه میرسیم که باید بهتر اطرافو ببینیم و قضاوت کنیم..
کاربر ۶۶۹۴۴۲۱
بله قلم آقای حجازی عالیه مثل کتاب کیخسرو از ایشان
کاربر ۲۹۱۴۵۹۶ارغوان
با شما موافقم
مهدی فرهادی
این کتاب را باید کسایی بخونن که افسردگی دارن یا اینکه سوال های بنیادی از زندگی دارن ... در اصل باید شرایط روحیت با شرایط کتاب سازگار باشه...
Dentist
داستان درمورد دختری به نام ورونیکاست که احساس میکنه زندگیش دچار پوچی و روزمرگی شده و دلیلی برای ادامه ی زندگی نداره. به همین دلیل هم با خوردن قرص خودکشی میکنه اما نمی میره. به یک بیمارستان روانی منتقل میشه و گفته میشه به علت داروهایی که مصرف کرده، قلبش ضعیف شده و به زودی میمیره. اما توی روزهایی که در پیش داره، در بیمارستان روانی، انگیزه ها و دلایل جدیدی برای ادامه ی زندگی پیدا میکنه.. راستش کتاب نسبتا خوبی بود اما من پایانش رو نپسندیدم.متاسفانه از اینکه هر مدل داستانی رو به نوعی با مسئله ی عشق درگیر میکنن، اصلا خوشم نمیاد.
آرزو چاجایی
پاراگراف های خوب زیادی داشت
کاربر 3478871
برای بعضی ها هم عشق عذاب اوره :)
misomaniacm
شاید بخاطر اینه عشق ی نوع راه متفاوت و زیباییه برای زندگی
Fateme
آشنا شدنم با آثار پائولو کوئیلو با این کتاب شروع شد کتابی روان که خیلی راحت بهت میگه برای زندگی چیز زیادی لازم نیست فقط ی انگیزه ی کوچیک
tootia
این کتاب اثره یک انسانه شاهکار و کم نظیره. با خوندنش یاد گرفتم هر روز ک چشمامو باز میکنم بدونم ک امروز یه هدیه جدیده ک نصیبم شده. یاد گرفتم ک من یه دیوونه ام. پس خودم رو در لباس انسان هایه عاقل جا میدم تا روزی نرسه ک این مردم خطره متفاوت بودنه منو به روم بکشن.
rezaat98
😐😂علیرضا
علیرضا م
ه کسره 😢
sari💙
این کتابو حتما بخونید.حتما حتما حتما .❤ اینقدر عالی بود و خوب نوشته شده بود که فقط باید بخونی تا متوجه بشی
D
ترجمه آرش حجازی از نشر کاروان خیلی بهتره!
آیناز ر
چرا‌ ؟ این ترجمه که مشکلی نداره
maryam
من چند سال پیش خوندمش خیلی کشش داشت یادمه تا سحر بیدار بودم و تموم کردم آخرشم یه حس خیلی خوبی داشتم انگار یه انگیزه و امید حس زندگی داره آخرش اون صبح منم از نور آفتاب لذت بردم به هر حال حس خوبی از این کتاب یادم مونده .
کاربر ۲۹۱۴۵۹۶ارغوان
من این کتاب را چند سال پیش خواندم زمانی بود که از بیماری افسردگی خیلی رنج می بردم با خواندن این کتاب حالم خیلی بهتر شد .
مهدی فرهادی
من یه بار با کتاب پستچی چیستا یثربی این حالت برام پیش اومد و تاصبح بیدار موندم خیلی خوبه که تو ایران افراد خوش ذوقی مثل شما هست و ادم امیدوار میشه که هنوزچنین افرادی هستن

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۴۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد