نظرات درباره کتاب مرد رویاها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مرد رویاها اثر سیدمهدی شجاعی

نظرات کاربران درباره کتاب مرد رویاها

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۶۵ رأی
۴٫۶
(۶۵)
محمد جواد
شماره 9 فیلمنامه جذابی از زندگی پربار شهید دکتر مصطفی چمران که بر اساس زندگی نامه و وقایع مهم زندگی شهید چمران نوشته شده. واقعاً نمیدونستم ایشون چقدررر انسان بزرگی بوده. شیوه نگارش کتاب واقعا خوبه‌، بعضی جاهاش نمیتونید کتاب رو بذارید زمین
کاربر 5686990
چون کار داشتم یه هفته ای تمومش کردم ، والا جذابیتش به حدی است که همون دو سه روز اول تمومش میکردم
sss
نسخه کاغذی‌اش را دارم و خواندم. بخوانید و چهره متفاوتی از زندگی شهید چمران را ببینید و لذت ببرید. تخفیف ۹۰ درصد برای کتابهای خوب ایرانی کم پیش می‌آید توصیه می‌کنم جا نمانید.
نسكافه
این کتاب به شکل فیلم نامه نوشته شده و قسمتی از زندگی شهید چهران را روایت میکند. نویسنده واقعا عالی و جذاب روایت کرده است.
Sepidaar
لطفا در طاقچه بی‌نهایت قرار بدید.. ممنون
Avicenna Mohamadhashem
کتاب در رابطه با بخشی از زندگی دکتر مصطفی چمران هست یک روایت بی نظیر از شاهکارهای سید مهدی شجاعی توضیح بیشتر نمیتونه حق مطلب رو برسونه فقط میتونم بگم بخونین و لذت ببرین
عبدالحبیب
خیلی خوب خیلی اثر گذاربود خیلی دنبال اطلاعات مبارزات شهید چمران در امریکا و لبنان بوده که تو این کتاب جواب یسری از سوال هامو گرفتم امیدوارم روزی هنر و هنرمندان لایقی پیدا بشن تا این حقایق افسانه ای رو به تصویر بکشن و نشر بدن
حمید اصفهانی
یکی از بهترین کتاب هایی که تا الان خوندم
کاربر ۳۵۸۲۰۳۳
سلام لطفا این کتاب رو در طاقچه بی نهایت قرار بدید
maedeh
به نظر من کتاب خوبی بود....وقتی خوندم گفتم واقعاحیف چنین افرادی که از دستشون دادیم ولی لیاقتشون شهادت بود...توصیه می کنم این کتاب رو بخونید
واقف
در این کتاب قسمتی از زندگی شهید چمران که بیشترش مربوط به فعالیت ایشون در لبنان می شد ، به صورت فیلم نامه نوشته شده بود. دوست داشتم باز هم ادامه داشته باشه‌. قسمت هایی از این کتاب که در مورد دکتر چمران و امام موسی صدر (دو شخصیت با ارزش که در لبنان فعالیت هاشون به هم پیوند خورد)صحبت کرده، برای من جذاب و دوست داشتنی بود.
yas
سلام لطفا در بی نهایت قرار بدید.
np
لطفا این کتاب رو در طاقچه بی نهایت قرار بدین
یاسی
چمران را نمی‌شود از میان کتاب‌ها قالب‌بندی کرد و به شخصیتی رسید که به واقع اطرافیانش با آن روبه‌رو بوده‌اند اما برای دست‌گرمی، برای شناختی جزیی، برای آشنا شدن با نیروی عقیده، می‌شود لابه‌لای این مطالب و کتب سرک کشید. به عنوان یک قصه که به سبک فیلمنامه نوشته شده، آن چیزی که توجه‌ام را جلب کرد، گفت‌‌گوهایی قوی و جمله‌بندی‌های مناسب با هر شخصیت بود، به شیوه‌ای که می‌توانستی به راحتی با خلق‌وخوی هر شخصیت کنار بیایی و جنس هر کدام را بشناسی. نکته‌ی بعدی که نظرم را جلب کرد، نوع بستنِ هر تکه از فیلمنامه بود. دقیق، مناسب و مرتبط با روایت. سوم این‌که دنبال انطباق تاریخی نبودم پس نگرانی‌ای برای روبه‌رو شدن با همه‌ی واقعیت موجود در آن برهه‌ی زمانی نداشتم، فقط می‌خواستم چمران را در قصه‌ای در ذهن متصور شوم که این کتاب، خواسته‌ام را تاحدود زیادی برآورده کرد.
Paradox
شخصیت دکتر چمران فوق العاده عالی بود و هر بخش از زندگیشان ک میشه تقسیم کرد ب ۳بخش زندگی در امریکا ، مصر و لبنان درس هایی متناسب با شرائط مکانی برای ما داشت بخونید این کتابو و درسی ک متناسب شماست مطمئن باشید میگیرید ازش
تسنيم
بسیار تاثیر گذلر و عالی بود.حتما بخوانید
بیخیال
از لحاظ عدم مطابقت تاریخی وازلحاظ ارائه شخصیت خیلی بده .به نظرم اگه میخواید شهیدچمران بشناسید از طریق این کتاب نشناسید .
یاسی
درون‌متنی
یاسی
بزرگوار این‌ کتاب داستانی‌ست و هر انسان بالغی می‌داند برای ره یافتن به واقعیت، حتی نمی‌شود به کتب تاریخی مراجعه کرد(که اغلب تحریف شده‌اند) چه رسد به کتابی داستانی که حتم به یقین ذوق نویسنده هم در شکل‌گیری قصه دخیل است! فقط می‌شود به عنوان یک مخاطب گفت آیا چهارچوب کتاب و ویژگی‌های دورن‌متنی و شیوه‌ی نگارش خوب و قابل ذکر است یا خیر، در این‌گونه آثار دنبال مستندات دقیق تاریخی نباشید، چون نزدیک به آن است و نه مطابق با همه‌اش.
بیخیال
زندگینامه های دیگه یا مصاحبه ها .حداقل به طوری باشه که از داستان سرایی دور وبه حقیقت تاریخ نزدیک تر باشه
ريحانه
کتابی جذاب که شما رو با گوشه ای از شخصیت منحصر به فرد این شهید اعجاب انگیز آشنا میکنه. کسی که با دکترای فیزیک یک عارفه، یک عاشقه، یک جنگجو و یک شیعه واقعی امیرالمومنین علیه السلام. بخونید و لذت ببرید!
کاربر ۸۷۸۸۹۳
چقدر این کتاب قشنگ بود وچقدر باهاش اشک ریختم
melika.nm
کتابی جذاب و خواندنی✨
hossein_kmc
نسخه چاپی کتابی را خریدم و در مدتی نه چندان طولانی با اینکه درس داشتم کتاب را خواندم بس که زیبا و گیرا بود، قسمت همسر سابقشان برایم جذاب بود کمتر در موردشان نوشته شده، بخوانید و لذت ببرید.

حجم

۲۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۳ صفحه

حجم

۲۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۳ صفحه

قیمت:
۱۸۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد