نظرات درباره کتاب دوران بی مهری و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب دوران بی مهری اثر دریا دلنواز (دربندی)

نظرات کاربران درباره کتاب دوران بی مهری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۰۵ رأی
۳٫۷
(۱۰۵)
fatemeh
کتابی در حد متوسط از سوژه، نگارش، شخصیت پردازی ها و سایر عناصر یک رمان. سوژه هم خیلی نو نبود این کتاب رو چند ماه پیش شروع کردم اما بعد از خوندن حدود ۱۰۰ صفحه نتونستم ادامه بدم و دوباره تصمیم گرفتم شروعش کنم اما برام از اون کتاب هایی نبود که نتونم زمینش بذارم و خیلی طول کشید تا تونستم تمومش کنم و اون ارتباطی که باید می‌گرفتم باهاش رو نگرفتم. شخصیت پردازی ها به نظرم جای کار داشت و اون قدرا نمی‌شد با شخصیت ها ارتباط برقرار کرد. بعضی از حرفاشون، اتفاقات، دیالوگ ها به نظرم بودنشون لزومی نداشت و حتی بعضیاشون بچگونه بودند و به سن و سال شخصیت ها نمی خورد. روند داستان خیلی کند بود و اتفاق و هیجان خاصی نداشت و همینم باعث می‌شد گاهی زیادی خسته کننده بشه. و چیزی رو که در این رمان خیلی دوست داشتم، بعضی از جملات و دیالوگ ها بود که قوی بودند و پرمعنا. از لحاظ تایپ و ویراستاری در یک کلمه بخوام بگم، واقعا افتضاح بود! طوری که انگار نه نویسنده کتابشو یه بار بازخوانی کرده بود و نه ویراستاری داشته این کتاب. پر از غلط های املایی، اشکالات تایپی، اشکال در علائم نگارشی و کلی ایراد هکسره. یعنی یه نویسنده و ویراستار نباید هکسره رو بلد باشه؟! کاش یه کم نشرها به ویراستاری هم توجه کنند. در کل کتابی نیست که دلم بخواد دوباره بخونمش یا به کسی معرفیش کنم. دو ستاره هم بخاطر بعضی جملاتش که برام دلنشین بود دادم.
کاربر ۱۶۱۵۵۷۰
هم خوب بود هم بد،کتاب در حد متوسط بود،به نظرم بعضی جاها بچگونه بود این کتاب منظورم اینه کار دختر مهراور عجیب بود
میس سین
اولین کتابی بود که از خانم دلنواز میخوندم ... قلم بسیار شیرین و روانی دارند. موضوع کتاب هم با وجودیکه خاص و بکر نبود ولی جذاب و سرگرم کننده بود. مشتاقم سایر کتابهای این نویسنده عزیز رو هم بخونم.
فا.۴۸
رمانی به قلم جذاب و شیرین دریای عزیز. حتما از خواندن آن لذت خواهید برد و بر تجربه تان اضافه خواهد شد. شخصیت ها دوست داشتنی هستند و دلربا.قلم روان و سیر داستان منطقی.
سارا
نمی‌شه گفت بی‌عیب و نقصه اما قلم روان و داستان دوست‌داشتنی‌ای داره. من خوشم اومد.
shiva
تخفیف بزارید برا این رمان.مچکرم
mohi.afsari
خانم دربندی نویسنده فوق العاده توانمندی هستن دوران بی مهری عالیه
کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
داستان موضوع خوبی داشت اما کلی غلط دستوری داشت وجمله های مبهم زیاد داشت وهم چنین جملات بی نزاکت وهم چنین دوست پسر ودوست دخترایی که بعضا اهل نماز وحجاب بودند برام عجیب بود وفکر کنم توهین به مخاطبین مذهبی بود چون دین سلیقه ای نداریم هر کس دین دار باشه می فهمه حدود محرم ونامحرم در دین شفاف گفته شده طوریکه زن مسلمان به جز برای ضرورت نمیتونه با نامحرم صحبت کنه نه اینکه گردش وتوی یه خونه با نامحرم بودن وتفریح وقلیون نویسنده محترم باید حواسش باشه که مخاطبش اکثرا مسلمان هستند ومقید به دین
شهره
راستش خیلی سر از شخصیت عجیب نامی دخالتهاش نفرت اولیه رفاقت ثانویش درنیاوردم انسجام نداشت چون نامی نقش سخصیت مقابل مهراوه رو نداشت که ما داستانو از دید مهراوه و نامی جای دوران دیدیم. اون خشم دورانو اون یهو چسبیدنش خلاصه داستان از نظرم جالب نبود یهو دوتا ادم که کارشون مهمه میذارن کنار...

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶۸ صفحه

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶۸ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد