نظرات درباره کتاب دوران بی مهری و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دوران بی مهری اثر دریا دلنواز (دربندی)

نظرات کاربران درباره کتاب دوران بی مهری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۹ رأی
۳٫۷
(۹۹)
terrymota5@gmail.com
عالی بود واقعا عالی بود
Sara
قلم گیرا و داستان جذاب این کتاب باعث لذت بردن مخاطب میشه
طنین
بسیار کتاب قشنگی بود، اولین کاری بود که از ایشون خوندم و باعث شد با قلم قشنگشون آشنا بشم❤️
استاد
این کتاب عالیه ، داستان زیبا و جذاب و شخصیت های دوستداشتنی ، ممنون از نویسنده عزیز بابت این کتاب
19851985eli
قلم نویسنده یکم نا پخته بود ولی در کل ارزش خواندن داشت
farideh.m
شخصا باب سلیقه ی خودم نبود،ی جورایی وسطاش دیگه برام افت کرد ومستقیم رفتم سراغ صفحات آخر.‌‌..
کاربر ۴۴۴۸۶۵۸
بسار عالی .کتاب فوق‌العاده بود
Erfan
کتابی با شخصیت های دوست داشتنی که شما را قطعا مجذوب خود خواهد کرد شخصیت پردازیشو دوس داشتم ولی داستان پردازی اونقدرا قوی نبودم دوستی های که تو داستان شکل گرفت واقعا دوس داشتنی بود داستان طولانی بود و آدم بعضی جاهایش خسته میشد شاید شخصیت دوست داشتنی مثل نامی نبودن من به این کتاب یه ستاره میدان ولی واقعا شخصیتش دوست داشتنی بودن چیز خاصی نداشت این رمان فقط دیدین کتابی ندارین بخونین و حوصلتون سر رفته سراغش بیایین
س.ب
داستانی معمولی
Maryam Hosini
داستان خوبی بود
ریحانه
قشنگ بود داستانش رو دوست داشتم
yeganeh
خیلی خیلی عالی
قاصدک
با اینکه تقریبا تمام شخصیت‌های داستان مشکلات زیادی داشتن،ولی داستانش غم انگیز نبود،قلم نویسنده رو دوست داشتم
adine
خیلی زیبا قشنگ بود ای کاش یه نامی تو‌زندگی هممون بود🙂
سمیه نوری
جالب نبود، خیلی داستان کشدار بود
zahra.z
خیلی دوسش داشتم بعد از چند وقت بالاخره برای ادامه دادن یه رمان ذوق داشتم:) خاصترین قسمت این داستان اسمشه! هم دوران و هم نامی خیلی شخصیت جالبی داشتن! ولی داستان نامی اخراش خیلی تند پیش رفت بنظرم باید بیشتر روش کار میشد چون خیلی جذاب بود رابطشون.
کاربر 5114702
من رمان های زیادی خواندم ونظرم در مورد این رمان این گونست که رمان از زبان دوشخصیت بیان میشد و هردو پرش زمانی حال وگذشته بود و این موضوع بزرگترین ضعف رمان بود که خواننده را سردگم و خسته میکرد موضوع نسبتا خوبی داشت اما این ضعف رمان باعث نخواندن ادامه رمان شد در کل پیشنهاد نمیکنم
fatemeh
کتابی در حد متوسط از سوژه، نگارش، شخصیت پردازی ها و سایر عناصر یک رمان. سوژه هم خیلی نو نبود این کتاب رو چند ماه پیش شروع کردم اما بعد از خوندن حدود ۱۰۰ صفحه نتونستم ادامه بدم و دوباره تصمیم گرفتم شروعش کنم اما برام از اون کتاب هایی نبود که نتونم زمینش بذارم و خیلی طول کشید تا تونستم تمومش کنم و اون ارتباطی که باید می‌گرفتم باهاش رو نگرفتم. شخصیت پردازی ها به نظرم جای کار داشت و اون قدرا نمی‌شد با شخصیت ها ارتباط برقرار کرد. بعضی از حرفاشون، اتفاقات، دیالوگ ها به نظرم بودنشون لزومی نداشت و حتی بعضیاشون بچگونه بودند و به سن و سال شخصیت ها نمی خورد. روند داستان خیلی کند بود و اتفاق و هیجان خاصی نداشت و همینم باعث می‌شد گاهی زیادی خسته کننده بشه. و چیزی رو که در این رمان خیلی دوست داشتم، بعضی از جملات و دیالوگ ها بود که قوی بودند و پرمعنا. از لحاظ تایپ و ویراستاری در یک کلمه بخوام بگم، واقعا افتضاح بود! طوری که انگار نه نویسنده کتابشو یه بار بازخوانی کرده بود و نه ویراستاری داشته این کتاب. پر از غلط های املایی، اشکالات تایپی، اشکال در علائم نگارشی و کلی ایراد هکسره. یعنی یه نویسنده و ویراستار نباید هکسره رو بلد باشه؟! کاش یه کم نشرها به ویراستاری هم توجه کنند. در کل کتابی نیست که دلم بخواد دوباره بخونمش یا به کسی معرفیش کنم. دو ستاره هم بخاطر بعضی جملاتش که برام دلنشین بود دادم.
کاربر ۱۶۱۵۵۷۰
هم خوب بود هم بد،کتاب در حد متوسط بود،به نظرم بعضی جاها بچگونه بود این کتاب منظورم اینه کار دختر مهراور عجیب بود
میس سین
اولین کتابی بود که از خانم دلنواز میخوندم ... قلم بسیار شیرین و روانی دارند. موضوع کتاب هم با وجودیکه خاص و بکر نبود ولی جذاب و سرگرم کننده بود. مشتاقم سایر کتابهای این نویسنده عزیز رو هم بخونم.

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶۸ صفحه

حجم

۶۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶۸ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۵۰۰
۵۴,۷۵۰
۵۰%
تومان