نظرات درباره کتاب مرا با خودت ببر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مرا با خودت ببر اثر مظفر  سالاری

نظرات کاربران درباره کتاب مرا با خودت ببر

نویسنده:مظفر سالاری
انتشارات:به نشر
امتیاز:
۴.۷از ۱۷۲ رأی
۴٫۷
(۱۷۲)
mujtaba
چقدر لذت بردم از این رمان و شخصیت پردازی و داستان جذابش! واقعن لازمه هممون هر دو ماه یبار یکی از این رمان هارو بخونیم تا هم از شیعه بودنمون کیف کنیم و هم درباره ی مذهبمون بیشتر یاد بگیریم! بازم آقای مظفر سالاری یه اثر خوب داد بیرون!
فاطمه خلج
کتاب را هنوز نخوندم اما تعریفش رو شنیدم.‌لطفا در بی نهایت قرار دهید.
فرزند ِ امام روح الله
من رو مجبور کرد شب رو بیخیال ِ خواب بشم و در کمتر از یک روز تمومش کنم.. عالی❤
عرفان
همانند رویای نیمه شب و دعبل و زلفا، با یک شاهکار دیگه از آقای سالاری مواجه هستیم. داستان فوق‌العاده فضاسازی فوق‌العاده جذابیت فوق‌العاده صلی الله علیک یا جوادالائمه (ع)
Honey.S
بسیار کتاب آموزنده و لذت بخشی بود خیلی دقیق و ماهرانه ،فضاسازی شده بود و تا اخرش ،جذابیت داستان حفظ شده بود. و داستان عاشقانه ای هم که در ان وجود داشت بسیار شیرین بود.
کاربر ۴۱۳۳۰۵۲
یک داستان عالی و فوق العاده گیرا. میتونم بگم عاشقش می‌شید. داستان عاشقانه، معنوی، تاریخی، معجزه طوری و ... برای کسایی که میخوان به یه سری از سوالات معنوی و مذهبی‌شون پاسخ داده بشه و از طرفی از خواندن کتاب‌های عاشقانه و رمانی هم خوششون میاد، پیشنهاد می‌کنم که حتما مطالعه کنن. تصورسازی‌هایی که آقای مظفری به وجود آوردن ما رو به قرن ها قبل می‌بره. در پایان هم فقط میتونم بگم که باید بخونید تا بفهمید چی میگم!
m
واقعا خیلی کتاب زیباییه این کتاب برای آشنا شدن با جوادالائمّه واقعا گزینه مناسبیه نکات مثبت بسیاری داره و جاهایی درس زندگی به ما آموزش می‌ده.
مریم🌱
کتاب بسیار قشنگی بود واقعا آقای سالاری نویسنده توانایی هستند، کتاب هاشون رو با موضوع عاشقانه ایی شروع می‌کنند وبا معجزات و کرامت های امامان و ظلم و فساد عباسیان ادامه می‌دهند واقعا کتاب هاشون دوست داشتنی و لذت بخشه بخصوص این کتابشون
مُحَ‌ـمَّدجَوٰآد🕊
بسم الله الرحمن الرحیم - فووووق العاده بود🤍:) صدق الله العلی العظیم.
Hosseiny
خیلی عالی بود.ممنونم.
fatima
واقعا دلچسبه به همه دوستان پیشنهاد میدم که بخوننش
hesam
با اینکه محتوای این کتاب مذهبی بود ولی اینقدر زیبا داستان پردازی شده بود که نمیتوانستی از خواندن ان دست بکشی.
کاربر ۲۶۰۱۹۲۳
واقعا کتاب فوق العاده ای بود گرچه ابتدا داستان کمی کند پیش میره اما رفته رفته جذابیت بیشتر و بیشتر میشه. روایت صحنه ها خیلی دقیق و جالب خوندن این کتاب رو به شما که این نظر رو میخونید حتما توصیه میکنم.
آی پارا
به عنوان سومین اثری که از آقای سالاری میخوندم عالی بود. تصویر سازی فوق العاده ای داشت و غرق در داستان شده بودم. البته همچنان رویای نیمه شب در نظرم امتیاز بالاتری داره.
H.N N
سلام اگه کتابهای قبلی مظفرسالاری مثل 《رویای نیمه شب》 رو دوست داشتید این کتاب رو به شما توصیه میکنم...بنظر خودم کتاب قشنگی بود و فضاسازی خیلی خوبی داشتش.
sahar_soltani
خیلی کتاب خوبی هست مخصوصآ برای افرادی که علاقه ی زیادی به خوندن رمان دارند واقعا بعد از مطالعه ی اینجور کتابها واقعا انسان به فکر فرو میره برای من به شخصه آثار معنوی زیادی داشت
❛❜ʜᴏᴏʀɪsᴏ⋮✆¦)▼
معرکـ‌ه؛👓💚
MOJTABA
سفری دل انگیز به بازار بغداد در میان داستانی عاشقانه به همراه حس بی بدیل شناخت و محبت نسبت به اهل بیت علیهما سلام که خواننده را همراه خود نموده و دل کندن از این داستان زیبا را در انتها برای شما مشکل خواهد کرد ...
مشتاق شهادت
عالی بود خیلی جذاب و زیبا بسیار شورانگیز و حال خوب کن حس عشق به شیعه بودن.. انگیزه برا ادامه زندگی
Yas Balal.جواد عطوی
من واقعا قلم آقای سالاری رو دوست دارم...این کتاب هم مثل بقیه ی کتاب هاشون بی نظیر بود 🤩

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه