نظرات درباره کتاب ایران، بر لبه تیغ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ایران، بر لبه تیغ اثر محمد فاضلی

نظرات کاربران درباره کتاب ایران، بر لبه تیغ

نویسنده:محمد فاضلی
امتیاز:
۳.۵از ۳۹ رأی
۳٫۵
(۳۹)
unique
یه مقدار گرون نیست برای نسخه دیجیتال؟
ali76sri
دوست دارم کتابو بخونم ولی قیمت خیلی بالاست نسخه چاپی کتاب همین قیمتو داره لطفا بررسی بشه ممنون
کاربر ۲۸۴۹۱۸۰
صد در صد که کتابهای دکتر فاضلی عالی هستند. بسیار مشتاقم این کتاب را که مخصوص همین دوران هم هست بخونم اما قیمت برای نسخه دیجیتال که فقط دسترسی شخصی داریم خیلی زیاده. اصلاً معقول نیست. ترجیح میدم کتاب رو بصورت نسخه کاغذی بخرم و بتونم به خانواده و دوستان هم بدهم تا بخوانند و لذت برده ، آگاه از زمانه شوند. لطفاً در قیمت گذاری ها تجدید نظر فرمایید.
کاربر 2718355
چرا در طرح بی نهایت قرار داده نشده؟قیمتش خیلی بالاست.یکی نیست جواب بده؟
مهران نادر
قیمت کتاب برای نسخه دیجیتال بالاست لطفاً لطفاً بررسی نمایید.تشکر
کمال طباطبایی
لطفا به صورت صوتی هم این کتاب آماده شود خیلی عالی است.
Toobakiani
مهم و فوری‼️ ایران بر لبه تیغ است... این تیتر شایعه جنجالی «گروه خاص» نیست، واقعیتی است که اگر هم کتمانش کنید وجود دارد. ایران بر لبه تیغ یعنی محیط زیست ویران و ذخایر آبی رو به اتمام، بلکه هم تمام شده. ایران بر لبه تیغ یعنی توسعه بدون در نظر گرفتن ظرفیت های محیطی و منطقه‌ای. ایران بر لبه تیغ یعنی محلی‌گرایی سوداگران قدرت و ثروت. ایران بر لبه تیغ یعنی رکود اقتصادی و تورم‌ سه رقمی. ایران بر لبه تیغ یعنی سرطان مسائل حل نشده (بحران مسائل فزاینده). ایران بر لبه تیغ یعنی کاهش روزافزون اعتماد و سرمایه اجتماعی. ایران بر لبه تیغ یعنی افزایش پوپولیسم. ایران بر لبه تیغ یعنی حکمرانی بدون در نظر گرفتن مسئولیت پاسخگویی. ایران بر لبه تیغ یعنی دموکراسی پلاستیکی. ایران بر لبه تیغ یعنی سیستان و بلوچستان، کردستان، ایلام، لرستان، بوشهر، کرمان، کرمانشاه کهگیلویه و بویر‌ احمد و خوزستان. ایران بر لبه تیغ یعنی فروپاشی طبیعت. ایران بر لبه تیغ یعنی فروپاشی طبیعت. ایران بر لبه تیغ یعنی فروپاشی طبیعت... واگویه‌های بالا برداشت کلی من بود از خوانش کتاب. کتاب شامل سه بخش است که هر کدام به بررسی مسائلی می پردازد که به صورت عمیق و ریشه‌ای در طبیعت و جامعه ایرانی نفوذ کرده‌اند. نویسنده هر مسئله را به صورت همه جانبه بررسی می‌کند و در نهایت راه حلی هر چند کلی ارائه می‌دهد. سوالی که مطرح می‌شود این است که نقد گفتمان خود زنی و نقد کتاب فرهنگ سیاسی ایرانیان دکتر محمود سریع القلم و انتقاد از صرفاً سخنرانی دکتر یوسف اباذری بالاخره در کجای این مبحث جا می‌گیرد؟ بنده جایگاهش را در تبیین ایرانی که بر لبه تیغ است درک نکرده‌ام‌. کتاب در نوع خودش بسیار روان و خواندنی و همه فهم است. به همه آنهایی که ایران را دوست دارند مطالعه آن را توصیه می‌کنم.
کاربر ۴۵۵۵۸۴۰
چرا اینقدر گرون؟
SHOKoOoH
بسیار مشتاقم کتاب دکتر فاضلی رو بخونم ولی برای نسخه دیجیتال واقعا گرونه!
کاربر ۳۹۹۰۰۰۴
قیمت کتاب برای دیجیتال خیلی گرونه
کاربر 2807237
حالا چرا اینقد گرون؟ :|
احسان
به منظور آشنایی با چارچوب‌های فکری در خصوص توسعه پایدار و کلیات تفکر دکتر فاضلی و همفکران ایشان، راهنمای خوب و بسیار قابل توصیه ای است. کوتاهی مقالات، برای مطالعه در فرصتهای محدود (مانند مترو و اتوبوس) بسیار مفید است. ولی باید توجه کرد که این کتاب عمدتا مشتمل بر مجموعه مقالات پراکنده آقای دکتر فاضلی است که در نشریات مختلفی پیشتر به چاپ رسیده است. به همین دلیل، بنا به اقتضای رسانه در برخی فصول، دچار اختصار و یا کلی گویی شده است. البته برخی از کلی گویی ها ناشی از ضعف در داده های کلان و خرد آماری در بحثها می باشد. فصل آخر که به نوعی قرار است جمع بندی کتاب باشد نیز به نظر نتوانسته هدف خود را برآورده نماید. با همه این موارد، کتاب نکات بسیار مهم و کلیدی در خصوص وضع موجود ما و چارچوبهای فکری مورد نیاز جهت عبور از وضع موجود به ما می آموزد.
کاربر habibjalpapagh
فوق العاده است این کتاب .... مدتها بود دنبال منبعی بودم تا بفهمم چه خاکی باید به سرمون کنیم تا این مملکت وضع بهتری پیدا کنه ...جوابم رو در این کتاب پیدا کردم .....ترکمن نژاد وکیل دادگستری
shima mahdavi
من این کتابو نسخه کاغذی تهیه کردم و خوندم به همه پیشنهاد میکنم
اویس
سلام ویدیو هایی برای افزایش بیشتر درآمد از اینستاگرام دارم که پولی خریدمشون میتونم براتون ارسال کنم اگه خواستید ایدی تلگرامتونو بدید تا بفرستم
HASAN SULTANI
قیمت خیلی بالاست
mahnaz
کتاب فوق العاده گرونه، طاقچه جان از آب گل آلود ماهی میگیری؟ خوندن این کتاب در شرایط فعلی میتونست رایگان باشه، میتونست واکنش باشه و این کوووووچکترین کاری بود که میتونستی بگی نسبت به اطرافت چوب یا سنگ نیستی!
کتابخوان...
کاش آقای فاضلی یه کتاب هم در مورد تیغی که دوران مسؤولیت ایشون بر گردن مردم نهاد می‌نوشتند

حجم

۵۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۵۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد