نظرات درباره کتاب دختر قبلی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختر قبلی اثر جی. پی. دلانی

نظرات کاربران درباره کتاب دختر قبلی

نویسنده:جی. پی. دلانی
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۵۰ رأی
۳٫۵
(۵۰)
Farnaz
داستان جذابی بود. ترجمه به نظرم در حد قابل قبولی بود ولی غلط های دیکته ای در ویراستاری وجود داشت که گاهی آزارنده میشد.. در کل ارزش یکبار خوندن رو داشت.
zohreh
۱۱۵. بشدت تکراری بود. ترکیبی از gone girl و fifty shades که به هیچ وجه جذاب از آب درنیومده بود. کتاب از زاویه دید "اِما" و "جین" راویت میشه درحالیکه هردو در یک آپارتمان هوشمند با یک سری قوانین مخصوص زندگی میکنن که توسط معمار مشهور "ادروارد" ساخته شده. جین متوجه میشه اِما تو این خونه مُرده و دنبال حل پروندشه. بنظرم شخصیت هر۲ زن شبیه هم بود و این باعث میشد نتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی. پایان سر هم بندی شده‌ای داشت.
n re
رمانی کاملاً متوسط موضوع متوسط تعلیق و پیچیدگی و غافلگیری و پایان متوسط اگه نخونین هم چیزی رو از دست نمیدین
رضوان خسروی
داستان از کشش و جذابیت خوبی برخورداره. اولش شاید یه کم روابط داستان یا روندش پیچیده به نظر بیاد، ولی کمی که پیش میری، فضای داستان روشن میشه. پایان داستان هم غیرقابل پیش‌بینی بود. یا این حال سوتی هایی هم داشت. مثلا اینکه صاحبان خونه‌ای با اون سیستم قوی کنترلی، چطور متوجه علت قطعی سیستم و اختلالاتش در زمان اون اتفاق خاص و بعدش نشده بودن... این موارد چیزاییه که به راحتی هم خود اتفاق و هم دلیلش معلوم میشه. نکته دیگه اشاره روشن در دو سه جای داستان به جزییات رابطه جنسی بود که برام عجیبه چطور بدون سانسور اجازه نشر گرفته. مورد آخر اینکه متن کتاب از نظر تایپی و نگارشی به شدت ضعیفه.
Fatemeh
جالب بود، تقریبا شبیه دختری در قطار هست.
Dark Lady
خیلیییی افتضاح ترجمه بسییییار بد اصلا ویراستاری نشده، پر از غلط نگارشی کم کم دارم فکر می کنم هر کتابی که بی نهایت میشه فقط ازسر رفع تکلیف ترجمه شده و پول بدم کتابای بهتری می خونم ترجمه انقدر به کتاب لطمه زده که فقط دوست داشتم تموم شه چون عادت به نصفه خوندن ندارم در کل داستان هم اصلا جذاب نبود خیلی تجربه بدی بود خوندن این کتاب
دختر عاشق عطر چایی
بنظرم پایان بندی گنگ و بی معنی بود و مسخره تموم شد.
Z@hr@
راستش این کتاب را نخوندم. با نویسنده از کتاب "باورم کن" آشنا شدم و متوجه شدم یک سریال 4قسمتی از کتاب "دختر قبلی" ساخته شده بنابراین رفتم سراغ اون. کامنت‌هایی که درباره نسخه کتاب می‌دهند متأسفانه جالب نیس، بنابراین خوشحالم که سریالش را دیدم. پیشنهاد می‌کنم افردی که کتاب را خوندند و راضی نبودند حتما سریالش را ببینن. ابهامی باقی نمی‌مونه.
Dr. Baheri
اگر به رمان های جنایی علاقه دارین، اصلا خوندن این کتاب رو توصیه نمیکنم، ترجمه و ویراستاری بسیار ضعیفه و گاهی حتی باعث میشه متوجه منظور نویسنده نشین! متن داستان، شخصیت پردازی و پایان هم ضعیف بود؛ در آخر شما با یه سری شخصیت آشنا میشین که هیچ کدوم رو نمیشناسین و باهاشون ارتباط برقرار نکردین!
بهنوش
یبار خوندنش خالی از لطف نیست اما غلط تایپی زیاد داره همچنین نویسنده به جزییات خیلی نپرداخته
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
خوب بود
ج.
ویراستاری کتاب افتضاحه.. اعصاب و روان آدم به هم میریزه از شدت غلط املایی داشتن.. ولی داستان خوبه
دکتر بیکار
صرفا هیجان داشت. اما مفهوم و منطق نداشت. در کل پیشنهاد نمیشه.
Ho3ein Mosavi
توقع بیشتری داشتم و جز اوایل و اواخر وسط های کتاب داستان از ریتم میوفته اما درکل بد نیست واسه یه باز خوندن
esmat
داستانی معمایی و جنایی .داستان کشش خواندن بالایی داره با ترجمه متوسط و البته غلط املایی که در کل میشه متوجه جریان شد
آرنیکا اختری
فوق العاده عالی و جذاب
مریم و مانی
داستان خیلی جذاب و پر کششیه من تا ۳ صبح بیدار میموندم و حتی توی مهمونی در حال مطالعش بودم داستان پردازیش خیلی خوبه
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
داستان خوبی بود بایک موضوع غیر تکراری،اولش شاید بنظرتون جالب نیاد ولی کم کم براتون جالب میشه،نواقصی داشت مثلا صحبت از تکنولوژی پیشرفته خونه بود وناتوانی سازنده از روند ازکارافتادنش یجورایی قابل قبول نبود و اینکه پلیس نتونه مدارک مهمی برای پیدا کردن مرگ یا قتل پیداکنه ولی یک فرد معمولی با پیدا کردن سرنخ ها وچسبوندنشون به هم پیدا کنه، پایانش ازنظر من میتونست بهتر باشه.
خانوم صاد
جالب بود!
shayestehbanoo
داستان بر روی اما و جین مستاجرهای حال و گذشته یک خونه ی مدرن و روابط عاشقانه اشون با صاحب خونه تمرکز داره داستان پر تعلیق و پرکشش …

حجم

۳۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۳۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
۳۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد