نظرات درباره کتاب روان شناسی اسکیزوفرنی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب روان شناسی اسکیزوفرنی اثر احمد علامه فلسفی

نظرات کاربران درباره کتاب روان شناسی اسکیزوفرنی

امتیاز:
۳.۱از ۱۰ رأی
۳٫۱
(۱۰)
دهقان غذاخوار
اسکیزوفرنی بیماری عجیب ولی جالب... به عنوان مثال بگم به یاد دارم بیماری بود با فامیلیه یغما [12 سال در بستری و مراقبت پزشک] در رفتار کاملا سالم و معمولی و در افکار تاحدودی بیمارگونه فکر میکرد با اجنه و موجودات عجیب درارتباطه چیز خیلی جالبی که نظرمو به خودش جذب کرد این بود که فکرمیکرد خورشید به حضورش وصل هست یعنی:نبود او,باعث نبود خورشید میشود. اینکه چطور به این نتیجه رسیده بود هم در نوع خودش بسیار جالبه که من از توضیح آن سر باز میزنم. در حالت های حاد ممکنه این بیماران ادعای پیامبری یا خدایی کنند... این بیماران در اکثر حالات خودشون دارای استرس شدید و توهم های شنیدارای و دیداری خواهند شد یکی از مواردی که میتونه این بیماری رو تشدید کنه مواد مخدر هستش و دیگر مورد حمایت نشدن از طرف خانواده هستش... امیدوارم تا حدودی با این بیماری آشنا شده باشید. #دهقان
حدیث
کاربر Mouna این یک بیماری هست و چیزی نیست که بشه گفت شهوده. چون که افکارات درهمی دارند. شهود نیست بلکه توهمه. مثلا بعضیاشون فکر میکنن توی غذاشون سم ریخته شده آیا این درسته؟؟ من به عنوان کسی که با یک فرد مبتلا به شیزوفرنی زندگی کردم بهت میگم انقدر عجیب و گاهی ترسناکه. به توهم نمیگن شهود.
کاربر 2597837
متاسفانه ما انسان ها تا یه فرد با ویژگی های خلقی منحصر به فرد را می بینیم سریع بهش برچسب میزنیم. چون معیار سلامت را فقط و فقط خودمون می دونیم.
mouna
من واقعن گاهی شک می کنم ک اسمش رو بیماری باید گذاشت یا نه.چون فلسفه ای ک پشت حرف های این بیماران هست ،ی کم عجیب هست .بالاخره این افراد دچار یک شهودی هستن .ی چیزی رو دریافت می کنن ک ما عاجز از دریافتش هستیم .
حدیث
این کتاب رو به اونایی که بیمار اسکیزوفرنی دارند توصیه میکنم چون بشدت علائم رو درست گفته و بسیار کاربردی است برای شناخت این بیماری
Laleh Sadeghi
متن کتاب مطالب بسیار خوبی ارائه می دهد، اما متاسفانه غلطهای نوشتاری بسیار دارد.
منصوره یوردکان
با عرض ادب غلط املایی بسیار زیادی در متن وجود داره.احتیاج به ویرایش لغوی داره.
صبح امید
اشتباهات فاحش املایی اذیت کننده است : هزیان!!! مطالب قدیمی و رد شده هم لابلای متن وجود داره، تقسیم بندیها مشکل دارن، کلا ویراستاری لازم داره. ولی زحمات نویسنده محترم قابل تشکر ه.

حجم

۴۴۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۴۴۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد