نظرات درباره کتاب جشن بی معنایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جشن بی معنایی اثر میلان کوندرا

نظرات کاربران درباره کتاب جشن بی معنایی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۲از ۱۵ رأی
۲٫۲
(۱۵)
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
این کتابی نیست که برای عوام نوشته شده باشه و همه از خوندنش لذت ببرن یا بتونن باهاش ارتباط بگیرن. فقط مناسب اشخاصی هست که با فلسفه آشنایی خوبی دارند و در عین حال به ادبیات پست مدرن علاقه دارند. گاهی بریده های خوبی هم داخلش دیده میشه ولی در کل توصیه نمیکنم
کاربر ۵۴۴۷۲۲۴
ترجمه الهام دارچینیان رو توصیه میکنم ..کتاب دوبار یا سه بار بخونید .. میلان کوندرا در باره ریسمان هایی داره صحبت میکنه که انسان رو از درون به بند میکشه و رها میکنه و این چیز ساده ای نیست با یکبار خوندن متوجه بشیم ..
ایران
بی معناترین داستانی که میتونه به ذهن بشر برسه نیست اما قطعا بی معناترین ذاستانیه که نویسنده معروفی چون کوندرا نوشته. از ترجمه گوگل ترنسلیتیش که رد بشیم(البته اگه خواننده پوست کلفتی باشیم) به واقع با یک بیخودنامه‌ی بی نظیر طرفیم. نمیدونم عامدانه ست یا دست بر قضا میلان موقع نوشتن داستان چندان حالش طبیعی نبوده ولی در کل محتوا با عنوان کتاب به نام جشن بی معنایی تناسب درخوری داره. و نهایتا توصیه ی من اینه نخرید.
Sharareh Haghgooei
نتوانستم در کتاب هیچ خط داستانی یا فکری مشخصی پیدا کنم.
آوا
لابه لای داستان زندگی ۴ دوست مفاهیم جالبی گفته شده بود و رویداد های بکر ... اما در کل کتابی نبود که بسیار دوست داشته باشم. به هم ریخته با پراکنده گویی و بزرگنمایی بود طوری که خواننده خود را نادان فرض کند. که انگار ما برای درک داستان به اندازه ی کافی خوب نیستیم. قطعا چیزی از ارزش های میلان کوندرا کم نمی شود اما من در فکر هزاران کتاب بینظیر هستم که هنوز نیافته ام و نخوانده ام پس زمان مطالعه و درصد رضایتم از کتاب بسیار برایم با اهمیت است.
امیر قاسمی
این کتاب برای عموم مردم نیست برای کسانی هست که فلسفه عمیق زندگی رو درک میکنن و بی شک کوندرا بهترین نویسنده بااختلاف

حجم

۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۵۰۰
۱۳,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد