نظرات درباره کتاب جاسوس میلیارد دلاری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جاسوس میلیارد دلاری اثر دیوید ای. هافمن

نظرات کاربران درباره کتاب جاسوس میلیارد دلاری

۴٫۰
(۱۷)
امید
اگر علاقه‌مند به جاسوسی ،جنگ سرد و مسائل بین المللی هستید کتاب رو از دست ندید. روایت های جامع و مستند از سیر جاسوسی در دوران جنگ سرد و اهمیت ویژه آن بر امنیت ملی کشور هاست و همچنین داستان مهم ترین جاسوس در شوروی! چه شرایط و انگیزه هایی باعث میشه فرد جاسوسی کنه و ۰تا۱۰۰ اتفاقات رو توضیح میده و از خواندنش لذت می‌برید!
ali.ameri.e
کتاب خیلی خوبیه هم داستان به زیبایی شرح داده شده و کشش خوبی رو به ارمغان میاره و هم در کنار ان جو وقت در شوروی و نوع کار سازمان های جاسوسی مثل کا گ ب و سیا رو خیلی شفاف برای خواننده بیان میکنه و می‌تواند بسیار راحت اگاهی مخاطب را در مورد اطلاعات تاریخی سیاسی توی متن داستان به شیرینی منتقل کند. ضمنا من نسخه چاپی مطالعه کردم به شدت از طاقچه تقاضا دارم در بی‌نهایت قرارش بده و قیمت نسخه دیجیتال پایین بیاره نسخه فیزیکیش ۱۱۰ هزار تومانه چرا باید نسخه دیجیتال ۹۰ هزارتومان باشه خدایش خیلی زیاده
کاربر ۴۶۱۳۸۳۰
کتاب‌ خوبی است خدایی. از پراکنده گویی و حاشیه رفتن پرهیز شده. کتاب متن منسجم، روان و خوبی دارد طوری که خواننده را به ادامه خواندن مجاب می‌کند. به نظرم کمی فراز و فرود بیشتری داشت بهتر بود. در کل ارزش وقت گذاشتن دارد.
مهدی ساداتی
خیلی عالی ،برای علاقه مندان این حوزه خیلی جالب و مستنده ،
مترجم بهادر قریشی
همین بس ؛ که اینقدر این کتاب جذاب و جدیدالمطلب هست، که امروز الاحقر ، نسخه چاپی را برای تکمیل کتابخانه ام خریدم. این گوهر گرانبها را ابتدا به زبان انگلیسی خوانده بودم و بعد از مدتی ترجمه مقابله ای انجام دادم که نمره مترجم کتاب را واقعا صد از صد میدهم بس که روان و قابل فهم ترجمه کرده اند. به تمام اقشار نطامی و به تمامی کارمندان شانزده دستگاه امنیتی کشور توصیه میکنم.
مهراد حسن پور
درود، این کتاب برای مخاطبینی که مثل خودم به کتابهای پلیسی، جاسوسی، جنایی و امثال اینها علاقه دارن عالیه، به نظر به خوبی کتاب ( تو زودتر بکش) نیست ولی خب کتاب خوبیه. در مورد یک جاسوس بزرگ اهل شوروی هستش که بخاطر نفرت از سردمداران شوروی، برای سازمان سیا جاسوسی میکنه و باعث میشه امریکا در جنگ سرد از شوروی جلو بیفته. به نظرم این کتاب میتونه برای دولت مردان خودمون هم خوب باشه تا بفهمن وقتی مردم در کشورشون حس خوبی نداشته باشن و به رژیم اعتماد نداشته باشن امکانش هست که همچین کارایی انجام بدن. ( تا میتونید کتاب بخونید...)
r.gh
کتاب فوق العاده جذاب به همه افرادی که به کتاب هایی با تم جاسوسی_مستند به ویژه در مورد شوروی علاقه دارند توصیه میکنم حتما بخونن

حجم

۳۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد