نظرات درباره کتاب کارمیلا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کارمیلا اثر شریدان لوفانو

نظرات کاربران درباره کتاب کارمیلا

انتشارات:نشر برج
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳۸ رأی
۳٫۵
(۱۳۸)
Mojdeh Rah
از قدیم گفتن دندون اسب پیشکشی رو نمیشمرن ... لطفا فقط داستان های ترسناک مثل این کتاب رو رایگان نکنید. دو امتیاز دادم چون خلاصه کتاب رو که خوندم متوجه شدم کتاب در ژانر وحشته و شخصیت قصه خون آشامه....در مورد تمایل بقیه نمی دونم ولی از خودم برای امکان خوندن این کتاب مطمٸن نیستم.
آرزو
ارزش وقت گذاشتن نداره. نه محتوای خوبی داره نه جذابیتی. به نظرم برای افراد نوجوان جذابیت داشته باشه. اصلا ارتباط نگرفتم و رها کردم.
حدیث
داستان جذابی بود لذت بردم😊
Parnaz Parsa
سبک و سیاق داستان رو دوست داشتم. با وجود نسبتا کوتاه بودن داستان،خیلی خوب مطالب رو گلچین و به مخاطب رسونده بود. البته به خاطر نظرهایی که خونده بودم انتظار داشتم ترسناک تر از این باشه که خب برای من اونقدرا ترسناک نبود.
الهه
تعاریف زیادی از این کتاب شنیده بودم ولی اصلا جالب نبود
همتی
داستان خوب و قوی بود
ریحانه
اگر به داستانهای خون آشامی علاقمند هستید خوبه ، من زیاد علاقمند نبودم مثلا گویی برای نوجوانان نوشته شده بود
لوبیای خوش خنده`
کتاب خیلی خوبی بود. ترجمه و متن و توصیفات و جزئیات بسیار عالی و یه جاهایی واقعا هیجان و ترس رو تزریق میکردند! داستان سریع پیش میره و میتونید توی زمان کمی تمومش کنید:))) خوشحالم که خوندمش🩷✨️
faeze
این کتاب در واقع همون داستان دراکولا هست،ولی چون اول این کتاب نوشته شده،توصیه میشه اول اینو بخونید بعد کتاب دراکولا،یه کتاب جمع و جوره،با داستان هیجانی خون آشامی که برای من دلپذیر بود. ولی خب طبیعتا موضوعش برای همه ی ما آشناست.
کاربر 6832619
جالب و ترجمه ای روان داشت. هرچند رمان کوتاهی هست اما هیجان انگیز است
fatima
کتاب جالبی بود.همونطور ک دوستان فرمودن کتاب در مورد یک خون آشام هستش.اولش کتاب حالتای عادی و شاید خسته کننده ای داشته باشه ولی بعد ها جالب میشه.ترجمه زیاد خوب نبود و بنظرم دلیل سردرگمی و خسته کننده بودن کتاب هم همین میتونه باشه.در کل ب عنوان ی کتاب کوتاه شاید بتونه گزینه مناسبی باشه!
Mohammad Bagheri
ترجمه اثر کمی گنگ بود ولی این هم شاید کمی له جذابیت اثر از بابت کلاسیک بودن اون اضافه کنه. در کل داستان ساده و قشنگی بود.
YasmineGh
اول اینکه به نظرم اصلا ترجمه روان و خوبی نداشت داستان هم خیلی ابهام داشت یک جاهایی با جزئیات بیش از اندازه پیش میرفت و در جایی خیلی کم به جزئیات میپرداخت. کلا داستان مسخره و بچه گانه ای بود
mehrana
کتاب داستان قشنگ و جدیدی داشت، سبک کتاب فانتزی بود و باعث میشد در طول داستان دائماً منتظر اتفاقات جدید و کشف رازها باشی. در کل از خوندن این کتاب لذت بردم و پیشنهادش میکنم✨
نون سین سین
به شخصه سوپرایز شدم چون انتظار نداشتم کتاب محتوای کوییری داشته باشه،چون کسی هم توی نظرات بهش اشاره نکرده بود.
کاربر ۱۸۰۲۹۱۶
جالب نبود احساس کردم وقتم و تلف کردم
Mohammad Ardame
اصلا با این کتاب ارتباط نگرفتم
fateme
دوستش دارم با اینکه هنوز اولشم
مُبی
برای منی که علاقه‌ای به ژانر وحشت ندارم شب‌نشینی با این کتاب کوتاه و روون بسیار لذت‌بخش بود. از اونجایی که اکثرا با ماهیت خون‌آشام‌ها از طریق سینما و ادبیات آشنایی داریم حدس زدن انتهای داستان اصلا کار سختی نیست ولی با در نظر گرفتن اینکه این داستان جزو اولین آثاری بوده که درباره‌ی خون‌آشام‌ها نوشته شده می‌شه نگاه منصفانه‌تری به هنر نویسنده داشت و چه بهتر می‌شد اگه آخر داستان به اندازه‌ی اولش کشش داشت و سریع و با عجله به سرانجام نمی‌رسید. به طور کلی، اگه مثل من قصد خوندن یه کتاب با حجم مناسب در یه نشست برای سرگرم شدن دارید این کتاب انتخاب مناسبیه. در آخر، ممنون از طاقچه به خاطر هدیه‌ی خوبش که باعث شد با یه اثر جدید از سبکی جدید آشنا بشم؛ چه عالی می‌شه اگه این هدیه دادنا ادامه‌دار باشه.
sara
وقتی چند فصل اولو میخونی تا اخرشو میتونی حدس بزنی ولی خوش بختانه کتاب کوتاهی بود و همین باعث شد من تا اخرش ادامه بدم . ترسناک نبود ولی منی که عاشق کتابای خون آشامی ام دوست داشتم از زندگی کارمیلا بیشتر برام تعریف کنه. اینم یکی از نکات منفی کتاب بود از نظرم

حجم

۱۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان