نظرات کتاب 1Q84 (جلد سوم)
کتاب 1Q84 (جلد سوم) اثر هاروکی موراکامی

کتاب 1Q84 (جلد سوم)

نظرات کاربران

Anahitak
داستان 1q84 یک داستان سورئال جذاب است. ریتم داستان در جلد اول و دوم مناسب است اما در جلد سوم کند و کشدار می شود. تکرار وصف یک اتفاق یا فکر در متن داستان گاهی حوصله سر بر می شود. اما در کل کتاب جذابی است و آقای غبرایی به زیبایی و چیره دستی کار ترجمه کتاب را انجام داده.
peman agha
من این کتاب را بر روی تبلت ده اینچی سامسونگ می‌خوانم اما متاسفانه صفحه بندی ایراد دارد و جملات آخر هر صفحه پیدا نیست و مرتب باید تبلت را افقی و عمودی کنم که بتوانم متن پاراگراف‌های آخر را کامل بخوانم .بر روی هیچ کتاب دیگری این مشکل را ندارم . کسی می‌تواند بگوید مشکل از کجاست؟
Sajede Aghababaei
برای گوشی هم همین مشکل رو داشت، هر سه جلدش. قبلا ندیده بودم کتابی اینطوری باشه. البته به جای افقی عمودی کردن، میتونید متن رو بکشید به سمت پایین تا بعد چند خط درست بشه.
ehsan
از هنر موراکامی و خوبی‌های این کتاب زیاد صحبت شده. چیزی که من می‌خوام راجع بهش نظر بدم ترجمه پراشتباه کتابه. متاسفانه مترجم در چند جا درگیر اشتباهی فاحش در ترجمه شده. Rubber Plant که به اشتباه گل پلاستیکی یا در جاهایی گل مصنوعی ترجمه شده در حقیقت نام یک جور گل آپارتمانی است. این گل در ایران به فیکوس معروف است و نام علمی کامل آن فیکوس الاستیکا است. آقای غبرایی از خودش سوال نکرده که چرا باید کسی به گل مصنوعی آب بده یا برای مراقبت اون رو به کسی بسپره. در جای دیگه اصطلاح Crew Shirt که به معنی بلوز یقه گرده در کمال تعجب یقه اسکی ترجمه شده. بعضی قسمتهای داستان رو هم ایشون خودشون عملا به فارسی بازنویسی کردن. سانسور هم که تا دلتون بخواد.
sepid sh
دقیقا برای منم این گل پلاستیکی جای سوال داشت، انقدر که آئومامه نگرانش بود و سپرد به تامارو. چون همزمان کنارش متن انگلیسیشو هم میخوندم فهمیدم. عجیب بود که مترجم به این خوبی متوجه این نکته نشده بود!!
کاربر ۳۳۲۶۷۶۴
موراکانی است دیگر...باید خواند وبا فضای ذهنیش پیش رفت .مانند سفری میماند که نمیدانی چه اتفاقی خواهد افتاد .سوار میشوی وراه میافتی .فقط میروی بدون هدف وسر از جاهای ناشناخته درمیاوری ...
MohammadReza Gim
لطفا تخفیف بگذارید برای جلد سوم. سه تا جلد الکترونیکیش باهم خیلی هزینه زیادیه
ldnfatemi
سلام دوست عزیز چرا از طاقچه بینهایت استفاده نمی کنید که با یک هزینه کم بتونید کتابهای زیادی را بخونید ؟
Banafsheh Partovi
سه ماه طول کشید اما بالاخره تموم شد ،بنظرم اگه طرفدا سورئال هستین عالیه.
samira
جالب بود. کلا سبک جالبی داره . تلفیقی از جنایی و عاشقانه و سوررئال.
فرشته
سبک رمان رئالیسم جادویی هستش که خیلی خوب و روان روایت شده، ترجمه خیلی خوب انجام شده است
کاربر ۳۳۶۵۲۹۷
داستان جالبی داره ولی به نظرم خیلی توصیف‌های اضافی و مطالب پر تکرار داره یه جاهایی خیلی حوصله سر بر می شد اما در کل کشش خوبی داشت میخواستی بدونی آخرش چی میشه پس باید هر سه جلد کتاب رو میخوندی.
کاربر 3106412
مبهوت کننده

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۷۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد