نظرات درباره کتاب کشفم کن ۲ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کشفم کن ۲ اثر طاهره مافی

نظرات کاربران درباره کتاب کشفم کن ۲

نویسنده:طاهره مافی
ویراستار:لیلا اوصالی
امتیاز:
۴.۳از ۳۳ رأی
۴٫۳
(۳۳)
فاطمه.م
جلد دوم مجموعه فانتزی آخرالزمانی، جولیت دختر نوجوان حالا در امنیت پناهگاه و در کنار افرادی شبیه خودش است، تلاش می کند قدرت مرگبارش را مهار کند و در عین حال بین عشق به آدام و وارنر گیر افتاده است و دنیا برای احساسات خام و نوجوانانه او وقت ندارد چون وسط جنگ آخرالزمان و نابودی سیاره است. شخصیت پردازی خوب، داستان سرگرم کننده و بیان احساسات عاشقانه مفصل است. ترجمه خانم سعادت بی نقص است.
Oqlidos
من تقریبا هر کتاب که از خانم مافی نوشته شده و ترجمه شده رو خوندم. همه فوق العاده عالی و بی نظیر هستند. مدتها بود کتابی در این سبک از نویسنده چنین توانا نخونده بودم. در خود کتاب و باقی کتابهای خانم طاهره مافی هیچ ایرادی وجود نداره و معرکه نوشته شدند، به شکلی که به راحتی احساسات اشخاص و فضای داستان به خواننده منتقل میشه. اما...... امان از ممیزی. این رو هم بگم که متن اصلی رو هم خوندم. و متاسفانه بخشهای بسیار زیادی از متن اصلی داستان بعد ترجمه حذف و سانسور شده، به طوری که در جاهایی خط داستان گم میشه و قابل درک نیست. ایکاش متن بدون حذفیات اون هم به دست خوانندگان برسه. با این حال، باز هم اکیدا به خواندن این داستان توصیه میکنم. حتما بخونیدش، شما هم عاشقش میشید.
کاربر 7209628
این کتاب بسیار سانسور های کم و جزئی دارد و جدا از اون اونقدر خوب ترجمه شده که مخاطب کامل متوجه میشه که داره چه اتفاقی می افتد
کاربر ۴۸۴۳۴۴۶
میشه بگین از کجا متن داستان رو که سانسور نشده است به دست بیارم؟🙏🏻
نسی
بسیار کتاب زیبایی بود واقعا لذت بردم .قسمت های بعدی کتاب رو کی منتشر میکنید؟!
h
در دنیای کتاب های هیجانی تخیلی که گَرد آخرالزمانی هم بر این دنیا پاشیده شده ، رقبای بسیار قَدری برای این کتاب وجود دارد . همانطور که اگر کسی طرفدار پروپاقرص این سبک از کتاب باشد قطعا تشابهات زیادی بین این کتاب و دیگر کتاب‌های این سبک ، نظرش رو جلب خواهد کرد. عنوان و لقب «فوق‌العاده» شاید برای این کتاب لقب سنگینی باشد اما دنیای جذاب این رمان ، اجازه‌ی نخواندن و تمام نکردنش رو هم نمیدهد.
niya82
خب من این مجموعه رو یه تنه خوندم‌. برخلاف تصورم کاراکتر اصلی داستان رو دوست داشتم میتونستم درک کنم ضعفشو‌. و این که به زمان نیاز داره توی این جلد کاراکترایی که اخر جلد یک میبینیم حضور بیشتری دارن داستان هرچی جلوتر میره از نظر من جذاب و جذاب تر میشه و در یک کلمه عاشق آرون ام کنجی هم که فوق العاده ست 😂 به شدت منتظرم جلد بعدیش هم ترجمه شه
potterhead
جلد ۱ و ۱/۵ و ۲ ترجمه شده.خردم کن.ویرانم کن.کشفم کن.فقط این ۳ تا ترجمه شده.دراصل ۱۱ تاس.ولی خب یکی درمیون فرعی هستن.مثل جلد ۱/۵ (ویرانم کن).اگه نخونینشون هم مشکلی ایجاد نمیشه.
کاربر 3695878
سلام تا الان چند جلد از این کتاب منتشر شده و اسم بقیه ی جلد ها چیه؟؟
Amir Panjehshahi
متن روان ، جملات عاشقانه ، بیان احساسات درونی و همینطور پرداختن به کوچکترین جزئیات این اثر رو فوق‌العاده جذاب و خواندنی کرده است.
godfather
بقیه کتاب هاش رو هم میزارید؟خانم سعادت اون یکی ها رو هم ترجمه کردن ؟
کاربر ۵۴۹۷۴۵۷
سلام هنوز جلد چهارم نیومده؟
دیانا
کتاب خوبیه میتونست کمتر کشدار باشه اما مدام میخوای بدونی ادامش چی میشه و خستت نمیکنه مهمترین ویژگی این کتاب که هرگز فراموش نمیکنم قدرت عجیب نویسنده در تفهیم کشش ناخواسته بین جولیت و ارونه معمولا از این جور مثلث های عشقی فراریم و باعث میشن از نقش اصلی بدم‌بیاد که تکلیف خودش رو نمیدونه ولی نویسنده این کتاب به قدری مهارت داره که من با تک تک شخصیت ها انس گرفتم و ذره ای اون حس بد بهم ننشست حتما همه جلدهاشو بخونید حتی فرعی هارو خیلی در فهم روند داستان و شخصیت پردازی ها کمک میکنه
Mina S20
قشنگه ولی خیلی دیر ترجمه میشه کاش بقیه جلداشم زودتر ترجمه بشه .
آیناز ر
خوب بود
M.L
یه روزه تقریبا کتاب رو تموم کردم. خیلی خیلی داستان به شکل جذابی روایت شده. که نمیشه وقفه انداخت بین خوندنش. همراه با کتاب گاهی خوشحال، نگران و حتی استرس میگیرید... خیلی از خوندنش لذت بردم.
کاربر 7570449
فقط یه جمله میگم این مجموعه عالیه من منتظر ترجمه بقیه جلدای این مجموعه ام
کاربر ۵۳۴۲۲۴۱
مجموعه خردم کن یکی از بهترین کتابهایی هست که تا بحال خوندم♥️👍
m
لطفا ادامه این داستان زیبا رو در طاقچه قرار بدین .
عسل
برای علاقه‌مندان به کتابای تخیلی و آخرالزمانی مناسبه اما به نظرم اگر تو ژانر فانتزی و زیرشاخه‌هاش کتاب‌های متنوعی خونده باشید متوجه می‌شید بیش از حد بهش توجه شده. کشش کافی و عاشقانه‌ی متوسطی داره اما برا من طوری نبود که میخکوبم کنه یا عمیق به فکر فرو ببرم.
Farnia
از جالب ترین کتابهایی که خوندم بود ... راستش شروعش رو خیلی دوست نداشتم بخاطر همین یه ستاره کم کردم .. شروعش یکم سرده اما روند داستان واقعا جذابه . بیشتر از متن و داستان کتاب جذب ترجمه ی خیلی قوی شدم . شکلی که تراژدی و جنگ رو در قالب فانتزی توصیف کرده برام جالب بود و تلاش شخصیت اصلی برای بهتر شدن بهم انگیزه میداد .شخصیت های واقعا جالبی هم داشت .

حجم

۳۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۳۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد