نظرات درباره کتاب به رنگ صبر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به رنگ صبر اثر فاطمه نقوی

نظرات کاربران درباره کتاب به رنگ صبر

گردآورنده:فاطمه نقوی
انتشارات:امام موسی صدر
امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)
کاربر ۲۸۲۰۳۱۳
بسیار عالی بود افسوس می خورم که اینقدر دیر بااین کتاب و شهدای صدر آ شنا شدم. خداوند به خانم صدر سلامتی عطا کند.بهترین کتابی بود که درتمام عمر خوانده ام
سید
کتاب "نا" به قلم _خانم برادران_ هم یکی از بهترین زندگی نامه هایی است که در مورد نابغه دوران شهید آیت الله سیدمحمدباقر صدر نوشته شده که توصیه می کنم در کنار این کتاب حتما مطالعه کنید.
میمْ؛ مثلِ مَنْ
کتابِ خاطرات فاطمه صدر، خواهر امام موسی صدر و همسر و دختر عموی شهید محمدباقر صدر ... پیشنهاد میکنم اول کتاب (نا) رو بخونید که با خود شهید صدر بیشتر آشنا بشید و بعد سراغ این کتاب بیاید. حجم کتاب متوسطه و حدود ۱۵۰ صفحه آخر عکس و ... است. به دلیل پی دی اف بودن امکان بریده گذاشتن نبود؛ حیف... طاقچه جان؛ این کتاب و کتاب (نا) و کتاب های امام موسی صدر تو کتابخانه بی نهایت هستند. کتاب شرح صدر و نوشته های شهید صدر رو هم قرار بدید عالی میشه. نکته منفی این بود که یک جاهایی میشد صحبت های خانم صدر ویرایش بشه و عین کلمات وارد نشه، من با این مدل نوشتن ارتباط نگرفتم.
z.s.j
این کتاب فوق العاده است می‌تونید باهاش اشک بریزید ، ذوق کنید و با فاطمه خانم زندگی کنید طعم کتاب تلخ و شیرین است و نمایش واقعی غربت در این کتاب مشهود مسلماً از خواندنش پشیمان نخواهید شد!
Mousavi.morteza
مطالعه این کتاب از این جهت برام اهمیت داشت که توصیف شهید صدر رو از زبان افراد مختلفی خوانده یا شنیده بودم اما دوست داشتم وصف حال و زندگی این شهید عزیز را از زبان خانواده اش هم بشنوم توی این کتاب با سرگذشت همسر شهید آشنا میشید که چقدر ناز پرورده بوده و اینکه بعد از ازدواج چه سختی هایی را متحمل شده اینکه شهید صدر در بحث تربیت بچه ها ایشون رو آزاد گذاشته بودند، اینکه خبر شهادت شهید صدر را چطور متوجه شدند و چطور بچه های یتیم را مدیریت کردند و بخاطر ترس از بعثی ها حدود بیست سال از خانواده اش در ایران خبری نداشت. در بخشی دیگر، به گوشه هایی از زندگی خاندان سید صدر الدین صدر و امام موسی صدر پرداخته شده. اشاره هایی هم به زندگی خصوصی شهید صدر دارد و در پایان کتاب بخشی از نامه های این شهید عزیز را آورده و ترجمه کرده که خوب بود. در مجموع درسهای زیادی گرفتم از این کتاب.امیدوارم روح والای این شهید عزیز دست ما را در دنیا و آخرت بگیرد.
msms
ممنون، جای همچین کتابی خالی بود، چه زندگی حسین وار و زینب واری داشتند این خواهر و برادر.

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵۹ صفحه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵۹ صفحه

قیمت:
۴۳,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد