نظرات درباره کتاب گشتاپو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گشتاپو اثر لوکاس پل

نظرات کاربران درباره کتاب گشتاپو

۳٫۹
(۱۸)
علی فضلی
کتاب بسیار جالبی است و دید خوبی نسبت به سازمان گشتاپو به شما میدهد. این دید در فهم بهتر داستان ها و فیلم هایی که در رابطه با آلمان دوره نازی ساخته شده به شما کمک میکند.
Mono⁷
کتاب بخشی از جنایات نازی‌ها رو بیان می‌کنه که به‌وسیله‌ی گشتاپو (پلیس مخفی دولت) صورت گرفته. اتفاقات تقریبا بر اساس توالی زمانی نوشته شده‌؛ از زمان شکل‌گیری تا فروپاشی و انحطاط. با این حال کمی درهم‌ریخته به نظر می‌اومد. ترجمه هم خیلی روان نیست و متوسطه. برای من که اطلاعات کمی درباره‌ی جنگ جهانی دوم دارم مفید بود و اطلاعات زیادی ازش گرفتم؛ البته این اطلاعات محدود به گشتاپو و فعالیت‌های غیرانسانیش هست. برای کسانی که در زمینه‌ی جنگ جهانی مطالعه داشته‌ن احتمالا تکراریه. (14)
وحید
کتاب به فرازهایی از جنایات گشتاپو می‌پردازد. مطالب چندان منظم و ادامه‌دار نیستند. مترجم در به کارگیری زبان فارسی بسیار ضعیف است و برخی جملات به سختی مفهوم نویسنده را می‌رسانند. در مجموع کتاب جمع و جوری است که می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد جنگ دوم جهانی به خواننده ارائه دهد.
آ ی د ی ن
وقتی کتاب رو می خواندید اطلاعات جدیدی دریافت نمی کنید ، انگار کتاب همان مطالبی رو در مورد شرایط آلمان نازی و سران نازی در کتاب های دیگه بیان شده رو باز گو کرده باشه‌ حالا این بار با عنوان گشتاپو.
Vfan
در صورتی که کتاب هایی مانند این رو قبلاً مطالعه نکرده باشیم چی؟ پیشنهاد می‌کنید؟
هانیه
اگر به روایت مستند اعمال حزب نازی و گشتاپو علاقه دارین خوندنش خالی از لطف نیست،اما حالت داستانی داره و کمی خسته کنندس،برای من مقاومت انسان هایی که در کشورهای مختلف در برابر گشتاپو ایستادگی کردند،تحسین برانگیز بود،متاسفانه خیلی وقت ها ایستادن در برابر ظلم تاوان داره...
ali-hassanvand
حتما بخونید
alireza salimian
باشه چش
پوریا قبادیان
عالی
Adler.mg
لعنت به همشون چقدر غیر انسانی بودند دقیقا؟

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد