نظرات کتاب انسان آسمان
کتاب انسان آسمان اثر موسی صدر

کتاب انسان آسمان

نظرات کاربران

mina
قشنگه بخونیدش. همین سخنرانی‌های امام موسی صدر رو در مورد امام علی بخونید بنظرم از این همه حرف ها و سخن‌های مبهمی که تو جامعه هست یه کمی خلاص میشید. پایه فکری خوبی میسازه.
🌸فطرس🌸
چیزی که عمیقا و قلبا من رو به صحبت های امام موسی صدر جذب کرد، میزان جسارت و قاطعیتشون در حرف هایی که میزدن هست، انتقادی نسبت به وضع جامعه اسلامی میبود، خیلی راحت میگفتن و ترسی هم نداشتن،،،،، و مطمئنم که در این زمانه هم اگر حضور داشتند (که امیدواریم روزی بدونیم و بفهمیم که برمیگردن)، به همان قاطعیت نواقص رو میگفتن و برای اعتلای جامعه اسلامی و بهبود وضعیت مسلمانان ابایی از حرف زدن نداشتن،،،،، ایشون در سخنرانی هایی که درمورد امام علی علیه السلام داشتن و توی این کتاب ثبت شده، امیرالمومنین علی علیه السلام رو از جلوه های دیگه ای به ما معرفی میکنن و نهیبی میزنن که ما کمی به کارهای خودمون فکر کنیم و بیشتر از اینکه دم بزنیم و فقط شعار و حرف سر بدیم، کمی در کارهای خودمون عمیق بشیم و واقعا یک علامت سوال بزرگ جلوی خودمون بذاریم که آیا واقعا داریم راه درستی رو میریم یا ن؟!....آیا اونقدری که دم از اهل بیت میزنیم، شباهتی هم داریم بهشون؟!! قطعا نه! جامعه ما چیزی هست که دین اسلام ازش میخواد؟!
emroz
کتاب شرحی است بر اینکه اگر ما پیرو امیرالمومنین(ع) نباشیم و فارغ از تعارفات کلامی در انگیزه ها و رفتارهایمان به او اقتدا نکنیم؛ شیعه ایشان به حساب می آییم؟ و فرقی بین ما و دیگران هست؟
mafian
اگر میخواهید با دین آشتی کنید کتابهای امام موسی صدر رو بخونید. مخصوصا این کتاب و قسمتهایی که مربوط به امام علی نوشته شده
شب رو
این کتاب سخنرانی های امام موسی صدر درباره امام علی علیه السلام هست. از این جهت که این سخنرانی ها جمع آوری شدند، کتاب محتوای یکدستی نداره و متن سخنرانی ها مطالب مختلفی داره. بطور کلی کتابای امام موسی صدر ساده و همه فهم هست. جالب ترین قسمت کتاب برای من بحث امام درباره ولایت بود

حجم

۳۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۳۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد