نظرات درباره کتاب عربستان از درون و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عربستان از درون اثر رابرت لیسی

نظرات کاربران درباره کتاب عربستان از درون

نویسنده:رابرت لیسی
انتشارات:انتشارات کویر
امتیاز:
۳.۷از ۱۵ رأی
۳٫۷
(۱۵)
Fateme Maleki
عالیه این کتاب. روایت خیلی عالی‌ای داره که شما رو خسته و دلزده نمی‌کنه از خوندن، تقریبا تمامی جوانب دوران پادشاهی سعودی و اتفاقات رو تا اوایل قرن جدید مرور می‌کنه و اطلاعاتی جدید در اختیار خواننده قرار میده.
Morteza
دوست دارم این کتاب رو صوتی بشنوم نمیشه موجود کرد🙁
Eudaimonia
برای من که در این مورد واقعا اطلاعات کمی داشتم خیلی مفید بود. ممنون از پادکست بی پلاس برای معرفی این کتاب جالب توجه
anis maysami
به نظرم کتاب خیلی خوبی بود. نویسنده تاریخ معاصر عربستان رو به صورت داستانی و خیلی جذاب روایت می‌کنه. کتاب هم اطلاعاتی در مورد عربستان میده و هم تاثیری که ایران بر این کشور گذاشته رو به تصویر می‌کشه. به نظرم تنها نقطه ضعف ترجمه بعضی جاهایی بود که غلط املایی و نگارشی داشت. مثلا حیاط رو حیات نوشته بودند یا تو چند تا کلمه یکی از حروف نوشته نشده بود.
کاربر ۶۸۳۸۲۴
باسلام. اگر مترجم محترم نسخه اولیه را ترجمه میکرد بهتر بود تا این نسخه دوم را که به درخواست دولت سعودی صهیونیستی (اصل و نسب سعودی ها یهودی است که در منابع سانسور نشده به آن اشاره شده است به اعتراف محمد بن سلمان،دایه او خانمی یهودی بوده است. )، رابرت لیسی مجبور شده اصلاحات و تغییراتی به نفع رژیم نوکر مآب و دیکتاتوری سعودی در کتاب خود ایجاد کند و در عربستان هم به چاپ برسد. به این علت مطالب کتاب فرمایشی است و نمیشود به آن اعتماد کرد و ارزش خرید و خواندن ندارد.این یک ستاره را هم که دادم بالاجبار بوده و برای باز کردن صفحه نوشتن نظر بوده است.

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۱۹,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد