نظرات کتاب خورشید و هامون
کتاب خورشید و هامون اثر محبوبه کلبعلی

کتاب خورشید و هامون

۴٫۹
(۷)

نظرات کاربران

Fateme
با توجه به این که نویسنده و تصویرگر بومی هستند، اثر بسیار خوبی‌ست. شخصیت اصلی و رهبر تغییر اجتماعی یک دختر محلی است و این یکی از نقاط قوت داستان است.
کاربر ۳۶۳۵۵۷۶
نکته جالب این کتاب محلی بودن آن هست. شخصیت اصلی داستان دختری به نام خورشید است که خواننده رو در تمام طول داستان با خودش همراه می‌کند. پیامی که من از خواندن این داستان دریافت کردم این بود که در نقطه‌ای از ایران عزیز که هستیم می‌توانیم عاملی باشیم برای تغییر و رشدِ منطقه خودمان. خواندن این کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم.
کاربر ۳۶۳۵۵۷۶
نکته جالب این کتاب محلی بودن آن هست. شخصیت اصلی داستان دختری به نام خورشید است که خواننده رو در طول داستان با خودش همراه می‌کند. پیامی که من بعد از خواندن کتاب دریافت کردم این بود که در هر جایی از ایران عزیز که هستیم میتوانیم عاملی باشیم برای تغییر و رشد منطقه خودمان. خواندن این کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم
باران مقربیان
خواننده عزیز توصیه می کنم کتاب خورشید و هامون را با فرزندان تان بخوانید. داستانی بسیار جذاب با شخصیت پردازی ای واقع گرایانه می باشد. ما را با یکی از مناطق ایران آشنا می کند و از نظر تعلیمی نیز سبک متفاوت و همدلانه ای دارد که بنظرم خرق عادتی در نتیجه گیری رخ داده است که برای بنده قابل تامل بود. تصویر پردازی ها نیز بسیار زیباست. محتوایی نیز ما را به کارگروهی و جمعی هدایت می کند که بتوانیم به مسائل و مشکلات محل و منطقه زندگی مان فائق آییم که به زبان کودکانه ای به این اشاره دارد.
مینا ب.
چه داستان قشنگی و چه تصاویر پر از حس خوبی!😊
شوان
عالی. داستانی زیبا راجع به تلاش دخترک کوچکی برای نجات دریاچه هامون با درون مایه‌ای راجع به مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوت نبودن به مشکلات جامعه و البته در ستایش همیاری اجتماعی

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد