نظرات کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش
کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش اثر زهره صالح‌پور

کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش

امتیاز:
۴.۱از ۷ رأی
۴٫۱
(۷)

نظرات کاربران

محمدجواد مقدم
امکانش هست در بی نهایت قرار بدید؟
محمدرضا
قرار گرفته
بیتا
کتاب فقط دو فصله و یه عالمه جمله از کتابای روانشناسی پشت سر هم نوشته شدن، یعنی کمکی به اعتماد به نفس من که نکرد. تمرینی هم توش نداره. من نمونه کتاب رو خوندم فک کردم مقدمه ی کتابه و در ادامش راه حل های مفید خواهد داشت ولی انگار که بخش بزرگی از کتاب همون نمونه بود که بیشتر به دلایلی که این اتفاق در من افتاده اشاره داشت نه درمانش. کتاب جملات رو اینطور بیان میکنه، خودت رو دوست داشته باش، به افکار منفی توجه نکن، تو قوی هستی و عقاب که در سطح کلاغ پرواز نمی کند و ...
sara.kh
یک‌ کتاب جامع‌ برای تقویت اعتماد به نفس .با خواندن این کتاب اصلا نیازی به خواندن کتاب های دیگر اعتماد به نفس نیست که یک حرف راچندین بار تکرار میکنند و آخرش هم تاثیری خاصی ایجاد نمیکند. این‌کتاب در فصل اول ریشه کمبود اعتماد به نفس را بیان‌کرده و در فصل دوم هم راهکارهای عملی برای تقویت اعتماد به نفس. واقعا عالی بود من‌دارم تاثیرش رو در زندگیم ‌ میبینم. گاهی اوقات خواندن یک کتاب به اندازه ی صد تا کتاب می ارزه این کتاب از‌ همین دسته کتاب هاست.
حمیدرضا
کتاب در باب افزایش اعتماد به نفس بسیار کاربردی و کمک کننده هستش،و اگر میخواهید در مسیر افزایش اعتماد به نفس گام بردارید،مطالعه این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
لیلا یوسفی
کتاب فوق العاده ای بشما حتما توصیه میکنم

حجم

۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد