نظرات درباره کتاب آوای پیانو زیر چترهای رنگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آوای پیانو زیر چترهای رنگی اثر سیندی بالدوین

نظرات کاربران درباره کتاب آوای پیانو زیر چترهای رنگی

امتیاز:
۴.۳از ۱۴ رأی
۴٫۳
(۱۴)
- 𝘔𝘪𝘯𝘦𝘳𝘷𝘢
بعضی کتاب‌ها هستند که آدم باهاشون زندگی می‌کنه، اما خب این کتاب جزء اون دسته کتاب‌ها نبود. داستان غم‌انگیزی داشت و اولین کتابی بود که کمی باهاش بغض کردم، داستان روان و آرومی داشت و در عین حال زیبا. توصیه می‌کنم به عنوان یک تجربه متفاوت بخونیدش.
Parnian88
آوای پیانو زیر چتر های رنگی یک کتاب زیبا،غمگین و بی نظیر. نسخه ی چاپیش رو مطالعه کردم شاید زندگی فقط اون چیزی که فکرشو میکنیم نیست بیشتر آدما وقتی توی شرایط سخت قرار میگیرن فکر میکنن قراره همیشه اوضاع همونطوری باقی بمونه وقتی آنه لی دوستاش رو از دست داد احساس بدی داشت اما وقتی با میچ اشنا شد همه چی فرق کرد.. من وقتی مدرسه ام رو جا به جا کردم توی مدرسه ی جدید احساس خوبی نداشتم همه برای من غریبه بودن و کسی رو نمیشناختم حتی وقتی چند سال هم گذشت باز توی وجودم احساس خالی بودن میکردم من یه نفر رو برای دوستی انتخاب کردم اما بعد ها فهمیدم بیشتر از همه با اون بیگانه بودم بعضی وقتا حتی ممکنه کسایی که دوستشون داری یه رفتار هایی نشون بدن که بیشتر از همه برات غریبه بشن ..اما امسال اوضاع تقریبا فرق کرد از اون وضعیتی که فکرش رو هم نمیکردم درست بشه بیرون اومدم و الان واقعا خوشحالم چون بالاخره تونستم جای خالی درون قلبم رو با یه نفر پر کنم
Razieh88
خیلی قشنگ توصیفش کردین و ممنون برای همه چی....😍🙂
un rat de bibliothèque
اسمش بیشتر از هر چیزی من رو جذب کرد😂 اما کتاب خوبی هم بود. آنه‌لی پدرش رو از دست داده و با مادرش زندگی می کنه با دوستای قبلی‌ش دیگه رابطه خوبی نداره یه زمانی پیانو داشتن البته خیلی ازش استفاده نمی کردن. وقتایی که مادرش خونه نیست میره تو یه مرکز خرید و از یه پیرمرده پیانو یاد می گیره. پدرش به خوابش میاد و همیشه در حال پیانو نواختنه. آنه‌لی می خواد تو یه مسابقه پیانو شرکت کنه و جایزه‌ش رو بگیره تا به مادرش کمک کنه... دوستای جدید پیدا می کنه و و و کتاب رو بخونید تا نتیجه دوستی این دختر با پیرمرد رو بفهمید، آیا آنه‌لی می تونه در مسابقه موفق بشه?
Sara
بله که می تونه
f.b
اسم کتاب برام جذاب بود و با شروع کردنش نتونستم کنارش بذارم. داستان گیرا، با شروع و فراز و فرود و پایانی مناسب برای دغدغه های نوجوانی مثل هویت یابی و احساسات و دوستی و... اگر فرزندتون یا نوجوانی اطرافتون عزیزی رو از دست داده و درگیر غم فقدانه این کتاب براش مناسبه.
fariba.
لطیف و روشنگرانه. احساس می کنم دنیای نوجوانی فوق‌العاده ست!!!
Sara
کتاب آوای پیانو زیر چترهای رنگی یک کتاب فوق العاده قشنگ و زیبا بود ، من واقعا عاشقش شدم و به نظرم بهترین کتاب جهانه❤در مورد یه دختریه به اسم آنی لی که زندگیش رو توصیف کرده و می تونه به کمک پیانو کلی چیز در مورد زندگی یاد بگیره و صاحب چند تا دوست خوب بشه ری و میچ و باز هم می گم عالیه فوق العادست حتما بخونید🙂
bh0h
یک تجربه شیرین و آروم همراه با بغضه خوندن این کتاب.

حجم

۲۳۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۲۳۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد