نظرات درباره کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید! و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید! اثر جیسن رزنتال

نظرات کاربران درباره کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید!

نویسنده:جیسن رزنتال
امتیاز:
۳.۴از ۱۳۲ رأی
۳٫۴
(۱۳۲)
فریده
برای من جذابیتی نداشت
nafiseh
محتوای کتاب در مورد زندگی زناشویی و عشق نویسنده به همسرش هست که الان فوت کرده. با خوندن کتاب میشه شیرینی یه زندگی پر از عشق و فداکاری را فهمید. این که نقش خانواده در زندگی چه قدر مهم هست و چه طور میشه زن و شوهر با هم به اهدافشان برسند. اما قسمت دوم کتاب که توصیف مرگ و بیماری همسر نویسنده هست عمیقا دردناک هست و شما را در مقامی قرار میده که این شرایط را برای عزیزان خودتان تصویر سازی کنید. کتاب با بقیه رمان های عاشقانه متفاوت هست و خواندنش را توصیه میکنم.
lady m
مواجهه با فرآیند جدایی بسیار نفسگیر و سخته و مطالعه چنین کتاب هایی کمک میکنه تجربه بیشتری در دلداری دادن خودمون و اطرافیان داشته باشیم. جدایی در ابتدا یک فرایند آزار دهنده است. مثل ابتلا به بیماری درمان ناشدنیه و بعد از مدتها تازه انسان رو مجبور به پذیرش واقعیت و ورق زدن سرنوشت می کنه. تجربیات حسی نویسنده بسیار واقعی بود و قطعا اگر احساسات مشابهی رو تحمل کردید گریه خواهید کرد. به عقیده من زیبا بود
Fatemeh Kiayi
نویسنده چنان از همسر مرحومش اسطوره ساخته که هر کی ندونه فکر میکنه طرف چه فرشته ای بوده... خیلی تعریف‌های بیهوده و چرت داره انگار کتاب نوشته تا خودشو آروم کنه از همسر جدید با لفظ چشم بادومی یاد میکنه یعنی هیچ ویژگی مثبت دیگه ای درونش نمیبینه... در کل خیلی حوصلم سر رفت و یه صفحاتی رو نخونده زدم بره جلو از بس که توضیحات و گزارش الکی میداد
hajar
من خیلی دوست داشتمش در مورد عشق خانواده و سوگ هست مفاهیم عمیقی داره
M
کتاب خوبی بود. مطالعه ش برای یکبار جالبه.
حسین محمدی
کتاب بسیارتاثیرگذاری بود مقاله همسرش ایمی رزنتال کراوس نویسنده کودکان باعث شهرت جیسون نویسنده این کتاب شد البته بحق سزاواراین شهرت بود بخاطرعشق عمیقی که به ایمی داشت این کتاب درمورد کنارامدن بامرگ عزیزان وتحمل کردن نوشته شده است والحق حق مطلب راخوب اداکرده است
اسماء
قشنگ بود
فاطیما
شاید بخواهید با من ازدواج کنید؛ یک عاشقانه‌ی آرام! از زمان قبل خوابم در سفر شروعش کردم و سه روز بعد به آخرین صفحه‌اش رسیدم. پر از احساسات، عشق و لطافت بود. نویسنده، فرد قوی و پر از تجارب شیرین و تلخی است که با قلم روانش صادقانه می‌نویسد. مناسب برای کسانی که عزیز دلی ازدست داده‌اند، به امید شاکرتر بودن از نعمتی که به ما عطا شده.
najme
اولش کتاب جذابی بنظر میرسیداما از اواسط بعد به سختی قابل خوندن بود... دوز از خود تعریف کردن نویسنده بالا بود... فقط نگفته بودن که انسان کامل هستن!!!
Elham
کتاب متن روانی داره ولی در ۱۵۰ صفحه ی پایانی مدام خودش رو تکرار میکنه و واقعا در چند صفحه ی اخر آزاردهنده شده بود محتوای کتاب در رابطه با زندگی نویسنده ای به نام ایمی کراوس رزنتال از زبان همسرش هست و در نهایت چگونگی مقابله با غم فقدان ناشی از ، از دست دادن او و تجربه های مشابه انسان های دیگر . و به نظرم یه حالت مبالغه امیز و دور از واقعیتی از صلح درونی و بیرونی داره .
Beh_Bano
کتاب جالبی که پشت تک تک کلماتش غم بسیاری نهفته است و نویسنده توضیح داده که چطوری با این غم ها و از دست دادن های پی در پی، کنار آمده. اگر از اون دسته آدم هایی هستید که اگر یکی از اعضای خانواده رو (خدای نکرده) از دست بدید تا مدت ها کارِتون گریه و زاری هست،حتما بخونیدش.
جلیل سعادت
غم و فقدان داستانی مشترک هستن همه چیز روزی میرسد و روزی میگذرد از وجود نزدیکان باید لذت برد و قدردانشان بود چون روزی خواهد امد که دیگر شاید نباشیم و شاید نباشند
مهشید
ترجمه خوب هسا. نیاز به ویراستاری داره. همونطور که تیو بخشی از کتاب گفته شده، هر ادمی به سبک خودش سوگواری میکنه. از این منظر، شاید این کتاب نتونه راه حل یا روشی مناسب برای آدمهای سوگوار باشه که بتونن غمشون رو تسکین بدن، تنها کمکی که میتونه بکنه(از نظر من) اینه که آدمها بتونن با شخص دیگه ای که داره فرایند سختی رو طی میکنه هم ذات پنداری کنن و همدردی داشته باشن. در مجموع کتاب متوسطی هست. ازش انتظار معجزه نداشته باشین، و در طرف مقابل خوندنش وقت تلف کردن نیست
evenstar
تصمیم گرفتم این کتاب رو بخونم چونکه همیشه مرگ و فقدان بخشی از نگرانی روزانمه،اینکه چطور باید با فقدان عزیزی رو برو بشیم و بهترین رفتار رو ازخودمون بروز بدیم،خودمون و شرایط رو درک کنیم و به زندگی فرصت بدیم که دوباره از سر گرفته بشه نه اینکه با مردن شخصی ما هم باهاش بمیریم. برام مهمه این قضیه ولی حالا که به پایان کتاب رسیدم خیلی بیشتر این فرضیه تو ذهنم تثبیت شد که:سوگواری در افردا مختلف متفاوته. بله هرکسی به شیوه خودش بااین مسئله رو برو میشه و بنظرم خیلی حائز اهمیته و باید بش فکر کرد. بنظرم کتاب های خیلی بهتری هم در این زمینه هستند ولی تو این کتاب خیلی شخصی با این مسئله برخورد شد که بنظرم معقول بود ولی خب ممکنه یسری نپسندن. جالب بود و نکات آموزنده ای ازش برداشت کردم.
هانیه
‌کد تخفیف ۵۰ درصدی Y4KKQZ7R8P
hanie
کد تخفیف خرید کتاب ۵۰٪ NYSM6QWPGB9
مهدی ابراهیمی
سلام و درود و احترام کتابی با محتوایی متفاوت و جذاب که به تعریف برخی از مواضع حساس زندگی می پردازد.. و اما.. پیش نهاد بنده، برای عزیزان مطالعه کننده ی آثار نویسندگان خارجی(غیر مسلمان)، این است که؛ چنانچه در اوان و آغاز این امر(کتابخوانی) قرار دارند، با مراجعه به مشاوران متخصص داخلی(مسلمان)، با کیفیت فعالیت در این عرصه آشنا شده تا از مصونیت در برابر گزند مفسده های موجود در فرهنگ های بیگانه، اطمینان حاصل نمایند. و چنانچه در میانه این امر(کتابخوانی) قرار دارند، من حیث فردی آگاه، دیدگاهشان متضمن مراقبه و احتیاط باشد. با اهدای ثنا..
کاربر ۲۶۳۶۶۰۵
امروز رایگان بود، من گرفتمش
شیلا چراغی
منم
parmida
منم
شيلا 85 shaban
برای من هم امروز رایگان بود و گرفتم
Pedram Bn
برنده‌ی ۵۰٪ تخفیف اشتراک طاقچه بی‌نهایت شدی. کد S14XH3BA6EQWK رو در قسمت خرید اشتراک وارد کن. فقط ۲ روز برای استفاده از این کد فرصت داری.

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان