نظرات درباره کتاب بازگشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بازگشت اثر بلیک کراوچ

نظرات کاربران درباره کتاب بازگشت

نویسنده:بلیک کراوچ
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۴۳ رأی
۳٫۴
(۴۳)
مانا
لطف می کنید بیاورید بی نهایت؟
دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
دوستان لطفا چون قیمت کتاب بالاس، ستاره کم ندید 😐 قبلا کتاب ماده ی تاریک رو از این نویسنده مطالعه کرده بودم و وقتی اومدم کتاب دیگه اش رو بخرم، دیدم گرونه😅 درنتیجه تقریبا یکسال صبر کردم تا کد تخفیف 80درصدی بگیرم و بخرمش. و این کتاب قطعاااا ارزش این صبر رو داشت. نوسنده در هر دو کتاب سعی داره گذشته رو تغییر بده تا حال تغییر کنه. در ماده ی تاریک، از طریق جهان های موازی سعی داشت، در این کتاب با سفر در زمان. اما نتیجه گیری نهاییش همون بود😅 کتاب خوب و پرکششی بود و پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
A.A
اسم سریالش چیه دوست عزیز ؟
:')
بله ترجمه شده از نشر باز با نام های به ترتیب : کاج ها سرکش اخرین شهر
کاربر ۱۴۴۹۷۹۴
بلیک کروچ یه سه گانه داره به اسم ویوارد پاینز نمیدونم ترجمه شده یا نه ولی یه سریال درست شده ازش خیلی قشنگه، دیگه حتما کتابش بهتره، و به نظرم نویسنده یخیلی عالی و خلاقی باید باشه با این نوع داستاناش
monanzr
قیمت اشتباه نیست؟ چرا با قیمت چاپی برابره!!!
Alireza Aziz
چرا اینقدر گرونه :| اینجا طاقچست یا اپلیکیشن رقیب؟
Behi
بذارید تو بی‌نهایت لطفا
مثل ماه آسمان
نسخه چاپی کتاب را خواندم.فوق العاده بود.اولش آرام بود اما کتاب ناگهان اوج میگیره تا حدی که تا لحظات اخر این اوج باقیه..واقعا به جایی میرسه که نمیشه زمین گذاشت
Alaghe Band
از معدود کتاب هایی که واقعا از هر لحظه اش لذت بردم و منو مجذوب خودش کرد. کتاب داستان علمی تخیلی قشنگی داره و پیشبینی اتفاقات برای من سخت بود.البته من خیلی اهل علمی تخیلی نیستم که بدونم بخاطر تازه کاریمه یا کلا اینطوریه ولی در کل خیلی از موضوع خوشم اومد. به نوعی میتونست جهان های موازی رو نشون بده البته نشون نمیداد ولی زندگی با چنین تکنولوژی واقعا وحشتناکه! اسپویل نمی کنم!
aliasaran
نسخه اصلی کتاب رو خوندم و تِم سفر در زمان این کتاب واقعن فوق‌العاده‌ست. خوشحالم که ترجمه شده و امیدوارم از خوندنش لذت ببرید. کتاب ماده سیاه این نویسنده هم عالیه.
megan
این کتاب نجاتم داد من خیلی سردرگم بودم که بدونم هی این خاطرات چیه؟یا وقتی خانواده م چیزی تعریف میکردن یادم نمیومد.خوشبختانه با خوندن این کتاب و کمی تحقیق فهمیدم این مشکل اسمش خاطره کاذبه این کتاب بر اساس واقعیت و تخیل نوشته شده و خیلی زیباست؛
:')
محشررر بود واقن ارزش وقتی که میزارید رو داره داستان به شدت جذاب بود و اینکه واقن غیر قابل پیش بینی بود. داستان کتاب تقریبا شبیه فیلم اینسپشن از نولانه که از اون لذت بردین قطعا ازین کتاب لذت میبرید. خیلی اروم داستان شروع میشه و از یه جایی به بعد اونقدر داستان جذاب و پیچیده میشه که نمیشه زمین گذاشت! کاراکتر هلنا رو خیلی تحسین میکنم که تا اخرین لحظه جنگید و کاراکتر بری هم اصن نگم از خفن بودنش به شدت پیشنهاد میشه!!!
breeze
۹/۱۰ قبل از گذاشتن این کامنت صحبت های دوستان رو مطالعه کردم و راستش چیز با ارزشی دستگیرم نشد. کتاب ماده ی تاریک این نویسنده راجع به جهان های موازی عه و مفهوم سفر در بُعد رو بیان میکنه و این کتابش راجع به خط های زمانی متفاوت و سفر در زمان عه...نمیدونم چطور ممکنه ۴۶۰ صفحه کتاب رو انقد سرسری مطالعه کرده باشید که متوجه مفهوم اصلی نشید. روند طولانی انتهای کتاب اگر اتفاق نمیوفتاد تلاش های بری و هلنا تا عمق وجود خواننده حس نمیشد. و جدا از این رابطه ی علت و معلول و قضیه ی پدربزرگ از اول کتاب نقض شد و به گونه ی دیگه ای مطرح شد، قرار شد خودآگاه فرد در زمان سفر کنه یا به عبارتی چیزی که در لحظه وجود داره و ما از اون به عنوان گذشته یاد میکنیم به خاطر ترشح از غدد صنوبری بهش دستیابی پیدا کنه ، لطفا اگر به اندازه ی کافی از متافیزیک و نظریه های مطرح شده و همچنین داروها اطلاع ندارید نظر ندید چون واقعا عظمت نوشتاری همچین اثری و فرضیه ی قوی ای که مطرح کرده رو زیر سوال میبرید.
morteza safari
عالی بود از اون کتاب های علمی تخیلی که خیلی دوست دارم
شهرام
رمان‌های زیادی بر اساس بازی با زمان و سفر به گذشته و آینده نوشته شده. این رمان جز دسته خوبهاست و خوندنش رو توصیه میکنم.
کاربر ۹۲۱۵۳۳
با سلام کتاب خوب شروع شد تعلیق ابتدایی داستان خوب پیشرفت اما دردو سوم بعدی ماجرا تکراری و خسته کننده شد البته نه فقط به خاطره طولانی شدن متن بلکه ببشتر به این علت که نویسنده یک ایده ای رو از سیستم برگشت به تنظیم قبلی رایانه را گرفته بود و آنرا به کل جهان تعمیم داد بدون اینکه فکر کند که این برگشت به تنظیم قبل فقط مربوط به یک رایانه یا خاطره یک فرد است نه اینکه با برگشت به خاطره قبلی کل هستی به تاریخ قبلی برگردد.البته کلا داستانهای مربوط به جابجایی زمان این اشکالات را دارند ولی نویسنده است که میبایست به جای اطاله کلام در یک وجه موضوع را از چندین وجه بررسی کند.
b@rdi
خب ، قطعا به پای “ماده تاریک” از همین نویسنده نمیرسه ، دلیلش میتونه عدم تمرکز روی شخصیت های اصلی باشه ، داستان از دید دو شخصیت روایت میشه ولی عدم شخصیت پردازی درست مخصوصا روی کاراکتر “بری” باعث میشه خصوصا در ابتدای رمان زیاد ارتباط برقرار نکنید با ماجراهای پیش رو ، بر خلاف کاری که این نویشنده در ماده تاریک با شخصیت جیشن انجام داده بود ، موضوع رمان جالب بود اما شاید رمان ۱۰۰ الی ۱۵۰ صفحه الکی کش پیدا کرد ! در کل این رمان رو بدلیل پایان بندی ضعیف و منطق ضعیفش در برخی لحظه ها پایین تر از ماده تاریک میدونم..
شیوا
ایده داستان شاهکار بود ولی یک سوم پایانی کتاب کشدار و. خسته کننده شد! کتاب ماده تاریک این نویسنده به مراتب جذاب تره. در هر حال، خوندنش خالی از لطف نبود.
ilkaz korfe
یک کتاب بسیار خوب . با ترجمه بسیار عالی و روان. یکی از رمان های لذت بخشی بود که تابحال خونده ام
Woland
میتونم بگم جزو بهترین کتابایی بود که خوندم
کاربر ۴۴۳۷۰۳۸
کتاب ترجمه قابل قبول و روانی داره. مترجم محترم به خوبی این متن علمی و دشوار رو به فارسی برگردونده اند. من اول تصمیم داشتم نسخه انگلیسی اش رو بخونم اما خیلی واژگان و اصطلاحات تخصصی داشت که در نهایت نسخه فارسی این کتاب رو خریدم که ترجمه خیلی خوبه داره. و اما داستان در ابتدا ایده خوبی رو مطرح می کنه. ایده از جذابیت کافی برای این که تو رو دنبال خودت بکشونه داره. سفر در زمان و ازمایشات علمی همیشه برام جذابه اما در اواخر کتاب روند ماجرا دیگه برام جذابیت نداشت. اینقدر تعداد های سفرهایی که به گذشته انجام میشد زیاد شد که خسته کننده شده بود. در نهایت باید بگم پابان بندی کتاب هم بد نیست و مخاطب رو راضی می کنه
رابرت
کتاب علمی تخیلی جالبی هستش به شرطی که اثر دیگه از نویسنده نخونده باشید من زیاد از این ایده اش خوشم نیومد چون یجورایی با* ماده تاریک* یکسان بود

حجم

۳۳۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۳۳۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۵۰۰
۱۰۴,۶۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد