نظرات درباره کتاب ماوراء مرز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماوراء مرز اثر احسان صفرزاده

نظرات کاربران درباره کتاب ماوراء مرز

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۱ رأی
۴٫۰
(۱۱)
کاربر ۲۰۶۲۲۵۷
اگر دوست دارید خیلی ساده و صمیمی به تاجیکستان سفر کنید این کتاب رو بخونید. اگر میخواید با مردم تاجیکستان و طرز فکرشون اشنا بشید. اگر میخواید لذت ببرید این کتاب رو حتما بخونید. کتاب روان و گیراییه
g
کتاب به شدت جذاب و روایت زیبایی از کشور تاجیکستان داره. روایت سفرنامه اونقدر جذاب و زیباست که انگار خودتون اونجا حضور دارید. با آداب و رسوم تاجیک و نگاه اونها به ایرانی ها هم آشنا میشوید.
Alireza
اگر در مورد آسیای مرکزی یا تاجیکستان و ماورا النهر کنجکاو هستید این کتاب عالی است من از خواندن این کتاب لذت بردم از نویسنده ممنونم واقعا کتاب ارزشمندی است...
khorasani
کاش نسخه‌ی e-pub بود 🚶🏻‍♂️
haji
گزارش مردم شناسانه خوب از دو سفر نویسنده به تاجیکستان خیلی روان نوشته بود. زاویه‌نگاه فرهنگی و مدیریتی‌اش را پسندیدم.
کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
مطالبی که ارائه شده بود انسجام کافی نداشت و چیزی که خیلی بولد بود نگاه اعتقادی نویسنده به همه چیز بود. یعنی انگار با یه عینک مخصوص به این سفر رفتیم.
علیرضا
کتاب متنی روان اما بی احساس دارد که خواننده را با خود همراه نمی کند. گویی نویسنده گردشگری نبوده که بخواهد مسیر گردش خود را توصیف کند بلکه بیشتر به گزارشی می ماند که ماموری برای محل کار خود می نویسد. اطلاعات بسیار اندک نویسنده بسیار مشهود است به عنوان مثال وقتی از نماز جمعه اهل سنت سخن می گوید و انتظار خطبه هایی چون خطبه های نماز جمعه شیعی و ایرانی دارد.

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد