نظرات کتاب حباب ترس
کتاب حباب ترس اثر آنت میدلتون

کتاب حباب ترس

نویسنده:آنت میدلتون
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأی
۴٫۱
(۱۴)

نظرات کاربران

Aba
کتاب ارزش خواندن بیش از یکبار را هم دارد. در دسته بندی ترس و معرفی انواع آن گامی رو به جلو برداشته است. ترس هایی که به سبب تربیت غلط در ما شکل گرفته اند ترس از قضاوت دیگران، شبه ترس ....و ... راهکارها نیز معقول به نظر می‌رسند. تبیین تمایز بین غرور و خود پرستی و نقش این دو در پیشرفت یا پس رفت ادمی‌، از قوی ترین نکات قوت کتاب بود. با این همه متن فارسی در برخی از جاها روان نیست ولی جذابیت داستان به حدی است که خواننده را به خواندن ادامه متن ترغیب می کند.
saeid
سلام کتاب از ترجمه و جذابیتی خوب برخوردار ،نویسنده سعی کرده براساس تجربیات و داستان زندگی خود به بیان علل ترسر بپردازد. مولا علی می فرماید: اگر از کاری هراس داری،خود را در آن بیفکن زیرا گاهی ترسیدن،از خود آن کار سخت تر است.
کاربر ۱۲۷۹۱۵۲
من این کتاب رو بعنوان عیدی هدیه گرفتم آنت میدلتون که واقعا حرف نداره و من برنامه هاشو دنبال میکنم این کتابم علاوه بر محتوی انگیزشی داستان زیبایی هم داره از خوندنش لذت بردم و مهمتر اینکه راهکار میده و حرف خالی نیست اگه مثل ترس دارید خوندنش بهتون کمک میکنه
Nazanin
واقعا کتاب خوبیه ، ارزش چند بار خواندن رو داره ترجمه‌ی خیلی روان و حرفه‌ای داره
النا
من از خوندن کتاب های انگیزشی خیلی لذت می برم و داستان زیبای این کتاب واقعا منو جذب کرد...خوندنش رو بهتون توصیه می کنم...
سحر کریم زاده
بسیار بسیار بسیار کتاب خوبی بود، واقعا توصیه میکنم. محتوای کتاب بینظیره. ممنونم از ترجمه بسیار روان. کتاب رو یکبار خوندم و مشتاقانه بار هم میخونمش.
Yasmin
یکی از بهترین کتاب های بود که تا حالا خواندم. شما را به زیبایی با ترس هایتان روبه رو می کند، و طرز فکری جدید را به شما نشان میدهد. ماجرا ها با زبانی ساده و در رابطه با یکدیگر بیان شده صد در صد ارزش خواندن دارد.
Who am i
این کتاب با مقدمه و ترجمه حرفه ایی که دارد، حسابی جذب ام کرد. از اون کتاب هایی هست که دوست دارم یک روزه تمام اش کنم
کاربر ۲۷۰۲۹۷۸
من این‌کتاب را خواندم و از اون لذت بردم، کتابی که ارزش چند بار خواندن را دارد، ترجمه بسیار روان و متن بسیار گیرا با داستانی جذاب ، حتما توصیه میکنم این کتاب رو به همه.
حمیدرضا
اگر از مثال های بیشتری استفاده میکرد بهتر بود، در کل این کتاب رو در دسته زندگی‌نامه هم میشه جا داد. صحبتاش کمی جالب و منطقی بود اما طوری نبود که آدم واقعا حس کنه.

حجم

۲۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد