بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب وعده‌های الهی به صابران: صبر بر مصائب، صبر بر بیماری، صبر در خانه، صبر بر گناه | طاقچه
کتاب وعده‌های الهی به صابران: صبر بر مصائب، صبر بر بیماری، صبر در خانه، صبر بر گناه اثر سیدحسین حسینی‌قمی

بریده‌هایی از کتاب وعده‌های الهی به صابران: صبر بر مصائب، صبر بر بیماری، صبر در خانه، صبر بر گناه

انتشارات:انتشارات عطش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأی
۵٫۰
(۵)
امیر مؤمنان (ع) می‌فرماید: إِنَّمَا یَنْبَغِی لِأَهْلِ الْعِصْمَهِ وَ الْمَصْنُوعِ إِلَیْهِمْ فِی السَّلَامَهِ أَنْ یَرْحَمُوا أَهْلَ الذُّنُوبِ وَ المَعصیهِ؛ سزاوار است کسانی را که از معاصی دوری گزیده اند و خداوند نعمت پرهیز از گناهان به آن‌ها بخشیده است، به گناهکاران و کسانی که زیر بار فرمان خدا و رسول نمی‌روند، مهربانی کنند.
maria
یَا عَبْدَ اللهِ لَا تَعْجَلْ فِی عَیْبِ أَحَدٍ بِذَنْبِهِ فَلَعَلَّهُ مَغْفُورٌ لَهُ وَ لَا تَأْمَنْ عَلَی نَفْسِکَ صَغِیرَ مَعْصِیَهٍ فَلَعَلَّکَ مُعَذَّبٌ عَلَیْه؛ ای بندۀ خدا، در عیبجویی و بدگویی از هیچ‌کس بر اثر گناه او عجله و شتاب مکن، شاید او از گناهی که کرده است توبه و بازگشت نموده و آمرزیده شده باشد. و بر نفس خود از گناه کوچک ایمن و آسوده مباش، شاید بر اثر آن معذب و گرفتار باشی.
maria
هنر انسان این است که مصیبت‌ها را مدیریت کند و بر گرفتاری‌ها غالب بشود. اگر صبر نکنی، حادثه پیش آمده است؛ چه راضی باشی، چه ناراضی.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
هنگامی که مصیبتی متوجه بنده‌ای از بندگان خود کردم، در بدن او، یا مال او، یا فرزندش، و او با صبر جمیل از آن استقبال کرد. من حیا می‌کنم از این که فردای قیامت برای این بنده ترازوی عمل و حساب و کتابی در نظر بگیرم. چون در واقع در این دنیا امتحان خودش را پس داده است.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
صابران پاداش خود را بی‌حساب و به تمام خواهند یافت.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸

حجم

۱۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد