بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خانوم ماه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خانوم ماه اثر ساجده تقی‌زاده

بریده‌هایی از کتاب خانوم ماه

انتشارات:به نشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۶ رأی
۴٫۶
(۲۶)
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد
برای او
گفت: دشمن به زمین سفت خورده که این کارای پست رو می کنه. ترور کور می کنه... تو ناراحت نباش تا وقتی خدا هست...
برای او
خوشا به حال کسانی که در هر لباسی می تونن خدمت کنن! خدمت به اسلام لباس خاصی نداره...
برای او
مادرم می گوید اگر کسی عاشق کسی باشه روی او غیرت داره...
برای او
اگر حضرت حجت امروز غیبت فرموده اند از بی کفایتی سربازانی مثل حقیر است. ما چه کرده ایم برای ظهور.... ما که کشور مسلمانیم چه رسد به کشور غیرمسلمان! اگر عزیز فاطمه فردای قیامت من و شما را بپرسد که ای آقای روحانی، ای آقای سینه زن، ای آقای نمازخوان چرا امر به معروف نکردید؟ چرا دین خدا را یاری نکردید؟
Alireza
من همان دم که وضو ساختم از چشمه ی عشق چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست
researcher
مادر تا دارالرحمه ی شیراز تشییع شد. مردم انگار در جایی نانوشته، خوانده بودند که همه ی عظمت اسلام و انقلاب مرهون زنانی مثل سیده خانوم است. زنانی که با وضو شیر در دهان طفلشان گذاشتند و با قطره قطره ی این شیر درس عاشقی اباعبدالله را به سلول های بدن این نوزاد وارد کردند. مادر حقیقتا اسوه ی صبر و مقاومت بود!
برای او
جورایی تعارف در بیان نظرم را هم کنار گذاشتم. ابایی نداشتم که کسانی را که راهپیمایی و انتخابات و نمازجمعه و تفکر بسیجی را رد می کنند، آدم هایی غیرآگاه به ماهیت اسلام و تشیع بدانم. احساس می کردم کسی که امروز به هر دلیلی به رهبر انقلاب پشت کرده قطعا و حتما فرداروزی هم به حضرت صاحب الزمان پشت می کند و اگر در روز عاشورا بود هم به امام حسین و اهل بیتش پشت می کرد. این باور من بود که جنگ همان جنگ است کربلا همه ی زمین و عاشورا همه ی تاریخ!
برای او
مطمئن شدم که ما راهی جز جنگ در زندگی نداریم و انگار همه ی زندگی ما برای جنگیدن است و وظیفه ی مادران و زنانی که دم از امام حسین می زنند پروراندن انسان هایی است که حق را یاری کنند.
برای او
مادر حقیقتا اسوه ی صبر و مقاومت بود!
عضوی از قبیله لیلی ها

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه