بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب والدین روی پل معلق | طاقچه
کتاب والدین روی پل معلق اثر زینب صادقی

بریده‌هایی از کتاب والدین روی پل معلق

خودتان الگوی خوبی برای فرزندتان باشید. بچه‌ها به خیلی از حرف‌های شما حتی گوش هم نمی‌دهند، چه برسد که عمل کنند. بچه‌های ما بیشتر رفتار ما را می‌بینند و از رفتار ما الگو می‌گیرند.
mahan
نوجوانی را تصور کنید که از مدرسه می‌آید و به پدرش می‌گوید کارنامه‌اش افتضاح شده و گند زده است. پدر نگاهی به کارنامه می‌اندازد و تصمیم می‌گیرد نصحیت نکند، غر نزند و گلایه نکند. پدر ممکن است بگوید: آن‌قدرها هم که گفتی بد نیست. علوم و ریاضی پایین‌تر از بقیه است، ولی مطمئن هستم با برنامه‌ریزی می‌توانی ترم بعد
mahan
خیلی از نگرانی‌ها در نوجوانان باعث می‌شود، نیمه‌خالی لیوان را ببینند و یا به عبارتی خوش‌بین نباشند. یک راهکار مناسب این است که از فرزند نوجوانتان بخواهید نگرانی‌هایش را بنویسد. دراین‌باره با او صحبت کنید که اغلب نگرانی‌های ما مربوط به آینده هستند و بسیاری از آن‌ها هیچ‌گاه اتفاق نخواهد افتاد. بعد لیست
mahan
صبور باشید و در عملی کردن آموزش‌ها استمرار داشته باشید. از آموزش‌ها انتظارات خارق‌العاده نداشته باشید. مهارت‌های خود را با تکرار و تمرین بالا ببرید.
mahan
راه تربیت فرزندمان مانند پلی معلق است، راه رفتن روی این پل معلق کار سختی است؛ زیرا نیاز به حفظ تعادل دارد.
mahan
پدری که خودش رفتارهای پرخاشگرانه دارد، نمی‌تواند توقع داشته باشد پسرش رفتاری عاقلانه داشته باشد و بتواند هنگام عصبانیت خودش را کنترل کند و مادری که به‌راحتی دروغ می‌گوید نیز، نمی‌تواند توقع داشته باشد فرزندانش صادق و راستگو باشند.
mahan

حجم

۱۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۱۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد