بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟ اثر جس مک کان

بریده‌هایی از کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟

نویسنده:جس مک کان
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۰از ۳۸ رأی
۴٫۰
(۳۸)
همیشه آن بیرون کسی هست که از شما خوش هیکل‌تر و زیباتر باشد. بنابراین تلاش برای زیباترین دختر جهان بودن، کاری بیهوده است.
seemorgh
شما باید پیش از ایجاد رابطه با شخصی، استراتژی و استانداردهای خود رادرک و فرمول‌بندی نمایید. این تنها راه ممکن است. اگر این کار را در طی روند رابطه برنامه‌ریزی کنید، احساسات شما در تصمیم‌گیری دخالت کرده و شما را وسوسه می‌کنند و در نهایت باعث خواهند شد تا بازی را ببازید. بنابراین مهم است که پیش از آشنایی با یک نفر، این روش‌ها را بیاموزید و در ک کنید.
الهه
اگر مردی به دلیل پوشش نامناسبتان متوجه شما شود، بدانید که مرد مناسبی برای زندگی نیست و هدفش تنها وقت تلف کردن است.
sara.kh
«نَه به معنای بعدی است.» گاهی اوقات اصلا مهم نیست که برای بستن یک قرارداد چقدر تلاش کرده‌اید.
الهه
شما باید جلوی این تفکر را بگیرید که رد شدن شما از سوی مرد بازتابی از میزان ارزش و خوب بودن شما است. اگر رابطه شما جواب نداده به این معنا است که از اول هم قرار نبوده به سرانجامی برسد. فرد مورد نظر شما، شخص دیگری است. زن او هم یک زن دیگر بوده است. هر دوی شما انسان‌های خوبی هستید، فقط برای هم مناسب نیستید.
seemorgh
بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که زود ازدواج کنند. هر کس در بخشی از زندگی‌اش رؤیای پیدا کردن عشق واقعی را دارد. بنابراین فکر نکنید امید به پیدا کردن مرد رؤیاهایتان به مفهوم این است که شما فردی نیازمند هستید. تفاوت میان افرادی با درک درست از رابطه و افراد نیازمند این است که نیازمندها آماده‌اند تا رابطه‌ای بد را هم درست و عقلانی جلوه دهند، زیرا آنان ترجیح می‌دهند همسری نامناسب داشته باشند تا اینکه تنها باشند
seemorgh
. بعضی دخترها از ابراز عقیده می‌ترسند. زیرا نمی‌خواهند تعادل قایق را به هم بزنند. آنان آن‌قدر از این موضوع که طرفشان از آنان خوششان نیاید می‌ترسند که ترجیح می‌دهند در مورد چیزهایی که با آن‌ها موافق نیستند، ساکت بمانند، اما مردها نمی‌خواهند با عروسک‌های بدون فکری همراه باشند که هیچ نظری از خودشان ندارند. تنها چیزی که بدتر از زنی است که خود را نمی‌شناسد، زنی است که می‌ترسد خودش باشد.
seemorgh
زمانی که از خودتان خوشتان بیاید و خود را دوست داشته باشید، آن‌گاه به‌طور خودکار به خود اطمینان خواهید داشت. اطمینان بیان‌کننده احساس درونی شما نسبت به خودتان است. اگر احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید این احساس از وجودتان به بیرون سرایت خواهد کرد و برای اطرافیانتان هم پدیدار و آشکار خواهد شد. مردم خواهند دید که شما مطمئن هستید و درست مانند یک آینه جادویی این احساس را به شما بازتاب خواهند نمود. آنان با سطح خودارزشی شما موافقت خواهند کرد. اما اگر در مورد خودتان احساس خوبی نداشته باشید، مردم آن احساس را هم خواهند دید و هم این احساس را بازتاب خواهند داد.
seemorgh

حجم

۱۲۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۲۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد