بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تجاوز قانونی | طاقچه
کتاب تجاوز قانونی اثر کوبو آبه

بریده‌هایی از کتاب تجاوز قانونی

نویسنده:کوبو آبه
امتیاز:
۳.۳از ۲۲ رأی
۳٫۳
(۲۲)
مدرک هم داری؟! - مدرک من وجدان منه... راستگویی منه... منطق منه... - با این چیزها به جایی نمی‌رسی.
Mohammad
مدرک هم داری؟! - مدرک من وجدان منه... راستگویی منه... منطق منه... - با این چیزها به جایی نمی‌رسی
آلیس در سرزمین نجایب
زمانی که از سارتر پرسیده بودند ادبیات چیست؟ او پاسخ داده بود در مقایسه با گرسنگی کودکی که در حال مرگ است، هیچ ارزشی ندارد. اما من تردید دارم آیا می‌توان بدون ادبیات از وجود چنین کودکی که در دوردست‌ها از گرسنگی جان خود را از دست می‌دهد، باخبر شد یا نه؟
Hamideh Rezaee
سگ سرش رو بلند کرد و زل زد تو چشم‌های من و گفت: «نکنه این عکس منه که کشیدی و می‌خوای بفرستی نمایشگاه...؟! البته معلومه برای یک هنرجوی مبتدی که این کارش از کار قبلی بهتر دراومده یه شاهکاره!» همین‌طور پشت سر هم چند جمله گفت که تابه‌حال حتی به گوش من هم نخورده بود؛ آنچنان خودم رو باخته بودم که حتی نمی‌تونستم جوابش رو بدم. شاید باور نکنید؛ طوری شد که اون عکس رو به‌عنوان تصویری از همسرم به نمایشگاه فرستادم! صبح روز بعد همسرم من رو ترک کرد...
Mohammad
مدرک هم داری؟! - مدرک من وجدان منه... راستگویی منه... منطق منه... - با این چیزها به جایی نمی‌رسی.
AS4438
- به‌نظر شما چه نوع سیاستی مناسب است و خواستهٔ اکثریت را برآورده می‌سازد؟ - من با هیچ «ایسم» ی موافق نیستم. به‌نظر من حکومت ایده‌آل حکومتی است که ضمن اجرای وظایفش، کاری کند که مردم وجودش را احساس نکنند.
nmroshan
زبان وسیلهٔ ارزشمندیه که ما انسان‌ها رو به هم نزدیک می‌کنه، و البته این به شرطیه که انسان‌ها در کنار هم و در سایهٔ تمدن و دموکراسی زندگی کنند.
AS4438
لازم نیست شما چیزی بگید؛ مهم هم نیست دربارهٔ من چه فکری می‌کنید، چون به‌هیچ‌وجه نمی‌تونید احساس من رو در اون لحظه درک کنید...
nazi_sfy
در گذشته اقلیت محدودی فرمان می‌دادند و تنها ابزار موجود برای همراه کردن مردم استفاده از زور بود. بشر راه طولانی رو طی کرده تا به این‌جا رسیده و امروز حتی در دورترین نقاط هم صدای اکثریت به گوش می‌رسه. آیا به‌نظر شما چیزی شایسته‌تر و برازنده‌تر از این برای بشریت وجود داره...؟!»
bookish_parisa
مدرک من وجدان منه... راستگویی منه... منطق منه... - با این چیزها به جایی نمی‌رسی.
bookish_parisa

حجم

۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۸,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد