بریده‌های کتاب الهام بخش
کتاب الهام بخش اثر مارتی کاگان

کتاب الهام بخش

۳٫۵
(۸)
پس محصول را منتشر کردیم و انتشار آن را جشن گرفتیم. فقط یک مشکل وجود داشت: هیچ‌کس آن را نخرید.
Javid
موفقیت در امر محصول به این معناست که تمام ذی‌نفعان کلیدی را قانع کنید که محدودیت‌هایشان را درک کرده‌اید و متعهد به ارائۀ راه‌حل‌هایی هستید که منطبق با این محدودیت‌ها هستند.
خاطره
«در چشم‌انداز خود مصمم، اما در جزئیات آن انعطاف‌پذیر باشید»
خاطره
صرف اینکه کسی می‌تواند از محصول ما استفاده کند، به این معنا نیست که او محصول ما را انتخاب خواهد کرد.
Mostafa Mardany
اعتقاد دارم که امروزه بیشتر محصولات در حال تبدیل‌شدن به محصولات فناور‌انه‌اند و شرکت‌هایی که این موضوع را درک نکنند به‌سرعت از هم می‌پاشند.
HaleH.Eb
ما به تیم‌های مبلغ نیاز داریم نه تیم‌های مزدور. «مزدوران» هر چیزی را که به آن‌ها گفته شود می‌سازند. «مبلغان» معتقدان واقعی به چشم‌انداز تیم و متعهد به حل مشکلات برای مشتریان خود هستند. در یک تیم محصول اختصاصی، عملکرد و ذهنیت تیم بسیار شبیه یک استارتاپ در یک شرکت بزرگ‌تر است و منظور هم دقیقاً چنین چیزی است.
alirezapurusef
ی ایده‌هایی که پتانسیلشان ثابت شده، معمولاً به چند تکرار نیاز دارند تا پیاده‌سازی آن‌ها به نقطه‌ای برسد که ارزش تجاری لازم را نشان دهد. ما آن را «زمان برای پول» می‌نامیم.
Mostafa Mardany
تناسب محصول با بازار در مشتریان راضی‌تر، نرخ پایین ریزش، کوتاه‌شدن چرخۀ فروش و رشد سریع، خود را نشان می‌دهد.
خاطره
هرچند حرف P در MVP به‌معنای «محصول» است، اما یک MVP (که در آن، محصول واقعی چیزی است که توسعه‌دهندگان شما می‌توانند با اعتماد‌به‌نفس عرضه‌اش کنند و مشتریان شما می‌توانند فعالیت‌هایشان را براساس آن انجام دهند و شما نیز می‌توانید آن را بفروشید و پشتیبانی کنید) «هرگز» نباید یک محصول واقعی باشد. MVP باید یک «نمونۀ اولیه» باشد، نه یک «محصول».
alirezapurusef
شاید بزرگ‌ترین فرصت ازدست‌رفته در مدل فوق این است که مهندس‌ها خیلی دیر وارد کار می‌شوند. به نظر ما اگر از مهندسانتان فقط برای کدنویسی استفاده می‌کنید، فقط نیمی از ارزش آن‌ها را به کار می‌گیرید. راز کوچک تولید محصول این است که «مهندس‌ها معمولاً بهترین منبع نوآوری هستند»؛ بااین‌حال، در این روند حتی به حساب هم آورده نمی‌شوند.
eli

حجم

۳۰۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

حجم

۳۰۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۸ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد