بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیریت، فراسوی اعداد | طاقچه
کتاب مدیریت، فراسوی اعداد اثر مارگارت هفرنان

بریده‌هایی از کتاب مدیریت، فراسوی اعداد

۴٫۰
(۴)
کارایی خطی نیست. ما می‌توانیم چهل ساعت در هفته به‌خوبی کار کنیم، ولی بیشتر از آن نه. بعد از چهل ساعت خسته می‌شویم و مرتکب اشتباه خواهیم شد، در این شرایط به زمانی اضافه نیاز داریم تا اشتباهات به‌بارآمده را جبران کنیم.
هدی✌
یافته‌های تازه‌تر از عکس‌برداری‌های مغزی نشان داده است که افرادی که قدرت را در اختیار دارند کمتر پذیرای نظرات دیگران هستند.
هدی✌
زمان طرف ماست، اگر بدانیم چطور صرفش کنیم.
شمع
غایت زندگی انسانی زندگیِ عاری از اشتباه و اصطکاک نیست، بلکه زندگی‌ای است که از دیگران غنی شده و دیگران را غنی کند. به همین صورت هدف یک کسب‌وکار یا سازمان برجسته نه ازبین‌بردن خطاها بلکه ایجاد رابطه‌ای با جهان است که تجدیدپذیر باشد، چراکه در این رابطهٔ دوسویه هرچه بیشتر بدهد بیشتر رشد می‌کند
پوریای معاصر
یازده ساعت کار یا بیشتر باعث دوبرابرشدن خطر افسردگی می‌شود. آن‌هایی که در هفته ۵۵ ساعت یا بیشتر کار می‌کنند در میان‌سالی دچار ضایعه‌های شناختی می‌شوند. عملکرد آن‌ها در حوزهٔ ادبیات، استدلال، پردازش اطلاعات، حل مسئله، خلاقیت، و واکنش ضعیف‌تر می‌شود. این صدمات مزمن شناختی می‌تواند باعث زوال عقل یا مرگ زودرس شود.
پوریای معاصر
باید یاد بگیرید که تفکرات خود را داشته باشید و درعین‌حال باید با دیگران فکر کنید. حرف خود را بی‌پروا زدن مهم است، اما افراد باید یاد بگیرند که ساکت باشند و گوش کنند.
هدی✌
رهبران می‌دانند که زمانی موفق خواهند شد که دیگران را موفق کنند
هدی✌
هیچ‌کس به‌اندازهٔ افرادی که در یک سازمان کار می‌کنند به آن سازمان متعهد نیست. آن‌ها هر روز چیزهایی را به چشم می‌بینند که می‌شد بهتر انجام شود، یا اصلاً انجام نشود.
هدی✌
در همهٔ عمرِ کاری‌ام به‌چشم دیده‌ام که شرکت‌ها به‌طور مداوم خود را دوباره ساختاربندی، مهندسی و سازمان‌دهی می‌کنند، به این امید که انرژی و ایده‌های کارکنانشان را آزاد کنند. این روند همیشه با حذف افرادی همراه است که به‌اصطلاح «آدم‌های بی‌مصرف» نامیده می‌شوند. اما آیا آن‌ها از ابتدا بی‌مصرف بودند؟ آیا شرکت‌ها افراد بی‌مصرف را استخدام می‌کنند؟ البته که نه. کمبود زمان، توجه، و دغدغه باعث شده علاقه و استعدادی که در ابتدا داشته‌اند از بین برود.
هدی✌
افراد آشفته نمی‌توانند فکر کنند که این یعنی نمی‌توانند تفکرات مستقل خود را داشته باشند. این افراد پیروان و حرف‌شنوهای خوبی خواهند شد، اما هیچ‌وقت رهبران فوق‌العاده‌ای نخواهند شد.
هدی✌

حجم

۱۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۶صفحه بعد