بریده‌های کتاب جزیره سرگردانی
کتاب جزیره سرگردانی اثر حسین کرمانی

کتاب جزیره سرگردانی

ایران را در ردهٔ هفتمین کشور با بیشترین تعداد کاربر در اینستاگرام قرار داده است
TOORAN
این کتاب، کتابی دربارهٔ اهمیت رسانه‌های اجتماعی و شناخت نقش آن‌ها در ایران است
TOORAN
فیسبوک نقشی مهم در انتخابات سال ۱۳۸۸ ایفا کرد (مغنی‌زاده، ۲۰۱۳).
TOORAN
ایران در سال ۲۰۰۴ سومین کشوری بود که با ۳۰۰ هزار عضو، بیشترین تعداد کاربران را در سایت اورکات داشت (رحمان داد و دیگران، ۲۰۰۶
TOORAN
جوهرهٔ این کتاب تحقیقاتی است که طی ده سال گذشته دربارهٔ رسانه‌های اجتماعی در ایران انجام داده‌ام و در فصلنامه‌های علمی گوناگون منتشر شده‌اند.
TOORAN
این کتاب به سه رسانهٔ اصلی که نقش مهمی در حوزه‌های سیاسی-اجتماعی در ایران داشته‌اند یعنی فیسبوک، تلگرام و توئیتر می‌پردازد.
TOORAN
کرمانی و دیگران (۱۳۹۵) نشان داده‌اند که جامعیت امکاناتی که پیام‌رسانی مانند تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث می‌شود کاربران به استفاده از آن تمایل بیشتری داشته باشند و آن را بر پیام‌رسان‌های دیگر ترجیح دهند.
TOORAN
این محتوا سه ویژگی دارد: ۱) به‌صورت عمومی منتشر شده باشد (یا لااقل در سایت‌های شبکهٔ اجتماعی برای عده‌ای از افراد منتخب در دسترس باشد)؛ ۲) باید میزانی از خلاقیت در تولید آن به‌کاررفته باشد و صرفاً کپی مطلبی دیگر نباشد؛ ۳) بایستی خارج از قواعد و چارچوب‌های حرفه‌ای و سازمانی تولید شده باشد.
TOORAN
برخلاف وب ۱.۰ که نماد آن، سایت‌های شرکت‌های مختلف است و ارتباط در محیط آن یک‌طرفه شکل می‌گیرد، وب ۲.۰ محیطی تعاملی بود که ارتباط دوطرفه را به وجود می‌آورد و محتوا صرفاً توسط سازمان‌ها یا مراکز خاص تولید نمی‌شد، بلکه هر کاربر در این فضای جدید می‌توانست تولیدکنندهٔ محتوا باشد
TOORAN
برخی تغییری اساسی در حرکت از رسانه‌های جمعی به رسانه‌های اجتماعی می‌بینند
TOORAN

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد