بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اول من بعد ما | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اول من بعد ما اثر کریستین آریلو

بریده‌هایی از کتاب اول من بعد ما

انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۱از ۱۶ رأی
۳٫۱
(۱۶)
بسیاری از زنان پیش از آنکه به زندگی با مردی متعهد شوند، حلقهٔ ازدواج به‌دست کنند و پاسخ آری بدهند، نمی‌دانند که چه کسی هستند و از زندگی چه می‌خواهند.
Zahra
عشق به خود بدین معناست: ۱ ـ شناخت خود؛ ۲ ـ قبول کردن خود؛ ۳ ـ توجه به «من» در همهٔ ابعاد زندگی؛ ۴ ـ راه دادن کسانی به زندگی خود که هر سه مورد فوق را رعایت کنند.
Ghazaleh
از شما می‌خواهم به زندگی‌ای که ایجاد کرده‌اید نظر دقیق بیندازید. سپس صادقانه به این پرسش پاسخ بدهید: «آیا من مهم‌ترین شخصیت زندگی‌ام، یعنی خودم را، دوست دارم؟»
احسان رضاپور
در این کتاب به پاسخی که صددرصد درست باشد نمی‌رسیم. پاسخ درستی وجود ندارد، کسی نیست که شما خود را با او مقایسه کنید. کسی هم به حرف‌هایتان گوش نمی‌دهد.
کاربر ۵۶۳۱۰۰۵
تغییرهای جزئی، تغییرهای واقعی نیستند. دام و تله هستند.
Zahra
تا زمانی که به این نتیجه نرسیده‌اید «که بله، من خودم را می‌شناسم» تصمیم مهمی در زندگی نگیرید. باید به این نتیجه برسید که خودتان را می‌شناسید و دوست دارید. تنها به این دلیل که نمی‌خواهید کسی را نومید کنید به او پاسخ آری ندهید.
Zahra
من، در ضمن سفرم، آموختم که شجاعت، نبود ترس نیست. شجاعت به معنای قدم گذاشتن در دل ترس است. شجاعت چنین معنایی دارد. هدف این نیست که بدون ترس زندگی کنیم. شجاعت به معنای رفتن به فراسوی ترس است تا به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.
Niki
به این نتیجه رسیدم که برای دوست داشتن دیگران باید ابتدا خودم را دوست داشته باشم
الهه
وقتی رابطهٔ پانزده سالهٔ من در سی سالگی به هم ریخت، به این نتیجه رسیدم که تنها زنی بوده‌ام که زندگی‌ام به این آشفتگی رسیده است. احساس تنهایی می‌کردم. احساس می‌کردم که دست رد به سینه‌ام خورده است از این ناراحت بودم که مدت‌ها خود را فریب داده‌ام. من سال‌ها کوشیده بودم به عشقی که می‌خواهم برسم، امّا در هر بار دلم شکسته بود. من بعدها به این نتیجه رسیدم آنچه از آن می‌کشم این است که به خودم، به‌عنوان مهم‌ترین شخص، توجه ندارم.
الهه
کسانی‌که می‌خواهند دیگران را تغییر دهند، در واقع می‌خواهند مسائل خود را پنهان کنند
helia

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان