بریده‌های کتاب اول من بعد ما
کتاب اول من بعد ما اثر کریستین آریلو

کتاب اول من بعد ما

انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۱از ۱۶ رأی
۳٫۱
(۱۶)
اغلب زنان خودشان را دوست ندارند و یا خودشان را به‌راستی دوست ندارند. بسیاری از ما نمی‌دانیم که دوست داشتن خود چه معنا و مفهومی دارد.
گنگ خواب دیده
شجاعت، نبود ترس نیست. شجاعت به معنای قدم گذاشتن در دل ترس است.
Mary gholami
روابط ما آینه‌های ما هستند. اگر به لحاظ احساسی، ذهنی یا معنوی ناسالم باشیم، روابط ما بازتابی از آسیب‌های ما می‌شود. شرکای زندگی ما به ما می‌گویند که چه احساسی باید دربارهٔ خود داشته باشیم. اگر به من احترام نگذاریم، شرکای زندگی ما نیز به مِن ما احترام نخواهند گذاشت. اگر در محدودهٔ وجود خود احساس کامل بودن نکنیم متوجه می‌شویم که همسرمان حفره‌های وجود ما را پر می‌کند - وابستگی ناسالم مبارک.
کاربر ۱۳۵۹۱۰۶
همهٔ زنان می‌خواهند منبع عشق و خوشبختی را پیدا کنند، امّا اغلب در جایی اشتباه دنبال آن می‌گردند. از شما می‌خواهم به زندگی‌ای که ایجاد کرده‌اید نظر دقیق بیندازید. سپس صادقانه به این پرسش پاسخ بدهید: «آیا من مهم‌ترین شخصیت زندگی‌ام، یعنی خودم را، دوست دارم؟»
احسان رضاپور
وقتی نامزد می‌کنیم، همه از ما می‌پرسند «کی ازدواج می‌کنید؟» زمانی که ازدواج می‌کنیم، همه از ما می‌پرسند که «کی بچه‌دار می‌شوید؟» عجیب است که وقتی به سن بازنشستگی می‌رسیم، کسی از ما نمی‌پرسد: «کی می‌خواهید بمیرید؟»
Mary gholami
زندگی سفری از التیام‌های پی‌درپی است
moon
. ما، به اشتباه، گمان می‌کنیم مردانی که به آنان عشق می‌ورزیم، زندگی ما را نجات می‌دهند، زیرا بر این تصوریم که احساس امنیت خاطر و سلامت ما به‌دست آنان است. ما هر کاری را به انجام می‌رسانیم و هر دروغی را به خود تحویل می‌دهیم تا ثابت کنیم حرف ما درست است
helia
دروغ: می‌توانم او را اصلاح کنم او به خاطر من تغییر می‌کند. حقیقت: تنها اوست که می‌تواند به خاطر خود، خودش را تغییر دهد.
moon
برای دوست داشتن دیگران باید ابتدا خودم را دوست داشته باشم
Mary gholami
بدانید کسی که هستید لزوماً نباید مورد تأیید دیگران قرار گیرد.
helia

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد