بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازاریابی یک صفحه ای | طاقچه
کتاب بازاریابی یک صفحه ای اثر آلن دیپ

بریده‌هایی از کتاب بازاریابی یک صفحه ای

نویسنده:آلن دیپ
امتیاز:
۴.۱از ۱۶ رأی
۴٫۱
(۱۶)
اگر تلاش کنید به طور مستقیم از طریق تبلیغات فروش داشته باشید، در بهترین حالت باید تنها به ۳ درصد از کسانی که آماده خرید فوری از شما هستند، بسنده کنید. در عوض اگر از تبلیغات برای جذب سرنخ استفاده کنید می‌توانید ۴۰ درصد از بازار هدف را متوجه خود کنید.
Farid Miri Rad
دانستن و عمل نکردن مانند ندانستن است.
Imanmirbaha
فرض کنید قرار است یک سیرک به شهر شما بیاید. ـ اگر شما تابلویی طراحی کنید که رویش نوشته «سیرک از ساعت ۱۰ صبحِ شنبه در این مکان برگزار می‌شود» این کار تبلیغات است. ـ اگر این تابلو را پشت یک فیل نصب کنید و فیل یک هفته در شهر بچرخد، این کار ترفیع است. ـ اگر فیل وارد باغچه شهردار شود و گل‌ها را لگد کند و در روزنامه محلی گزارش و یا در تلویزیون خبر آن پخش شود، این کار اعلان عمومی است. ـ اگر بتوانید اظهار نظر شهردار را در مورد آن جویا شوید، این کار روابط عمومی است. ـ اگر مردم را به سیرک بکشانید تا پولشان را در آنجا خرج کنند، این کار فروش است.
Farid Miri Rad
تولیدِ همه چیز برای همه‌کس منجر به شکست در بازاریابی می‌شود.
Imanmirbaha
زیادی در بازاریابی وجود دارد. برای درک مفهوم بازاریابی فرض کنید قرار است یک سیرک به شهر شما بیاید. ـ اگر شما تابلویی طراحی کنید که رویش نوشته «سیرک از ساعت ۱۰ صبحِ شنبه در این مکان برگزار می‌شود» این کار تبلیغات است. ـ اگر این تابلو را پشت یک فیل نصب کنید و فیل یک هفته در شهر بچرخد، این کار ترفیع است. ـ اگر فیل وارد باغچه شهردار شود و گل‌ها را لگد کند و در روزنامه محلی گزارش و یا در تلویزیون خبر آن
کاربر ۳۹۶۳۹۲۰
اجازه دهید مشتریانتان ارزش بیشتری به دست بیاورند. با این کار حاشیه سود شما بیشتر می‌شود. محصولات‌تان را در سه حالت «استاندارد»، «ممتاز» و «ویژه» با قیمت‌گذاری و ویژگی‌های مناسب ارائه کنید.
Farid Miri Rad
به‌طور خلاصه باید گفت این کار فرایندی سه مرحله‌ای است: ۱. ـ همه عناوین شغلی موجود در کسب‌وکارتان را شناسایی کنید. ۲. ـ وظیفه هر سمت را مشخص کنید. ۳. ـ چک‌لیست‌هایی بسازید برای انجام درست این کارها.
Farid Miri Rad
سیستم‌هایی قابل ارتقاء و تکرارپذیر بسازید، مطمئن باشید ثروتمند خواهید شد: ـ سیستم بازاریابی: به طور پیوسته سرنخ‌های جدید وارد کسب‌وکارتان می‌شود ـ سیستم فروش: تغذیه و پرورش سرنخ‌ها، پیگیری و گفتگو ـ سیستم تحویل سفارش: کاری که در قبال دریافت پول مشتری انجام می‌دهید. ـ سیستم اجرایی: حساب‌ها، پذیرش، منابع انسانی، و غیره. پشتیبانی از سایر امور کسب‌وکار.
Farid Miri Rad
شما باید از مالکِ کسب‌وکار، به بازاریابی که مالک کسب‌وکار خویش است، تغییر یابید.
Imanmirbaha
در مرحله پیش از بازاریابی کاری می‌کنیم که مشتری بالقوه ما را بشناسد و به ما علاقه‌مند شود. در مرحله حین بازاریابی کاری می‌کنیم که سرنخ فروش از ما خوشش بیاید و نخستین خریدش را انجام دهد و در مرحله پس از بازاریابی کاری می‌کنیم که مشتری به ما کاملاً اعتماد کند و به طور مرتب از ما خرید کند و ما را به دیگران هم معرفی کند.
Farid Miri Rad

حجم

۵۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد