بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین | طاقچه
کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

بریده‌هایی از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

۳٫۹
(۴۴)
ضرب‌المثلی است که می‌گوید: «هیچ‌کس دوست تو نیست و هیچ‌کس دشمنت نمی‌باشد، بلکه همهٔ انسان‌ها آموزگارت هستند.»
کاربر ۳۲۱۲۶۳۷
انگار خیر و صلاح به ظاهر محالم دارد برآورده می‌شود. اینک آن (اتفاق) غیرمنتظره رخ می‌دهد!
کاربر ۳۳۶۸۴۵۶
هم‌اکنون عشق الهی هر گونه اوضاع نامطلوب را از جسم، ذهن و زندگی‌ام محو می‌کند. عشق خداوندی قوی‌ترین عنصر کائنات است و هر آنچه را که از جنس او نباشد نابود می‌کند.
کاربر ۴۲۵۲۳۷۷ fatme
«وقتی که دعا می‌کنید، باور کنید که به مراد دل‌تان خواهید رسید
کاربر ۵۹۰۸۳۱۰
«در انجیل کلمهٔ کامیابی تنها دوبار و هر دو بار در کتاب یوشع به کار رفته است.» «تنها کافی است که خیلی دلیر و قوی باشی تا بتوانی از فرامین پیامبران من پیروی کنی، دستور چنین است: «از جایت تکان نخور - نه به سمت چپ و نه به سمت راست - تو اجازه داری که تنها از چیزی بهره‌مند شوی که به تو داده می‌شود. ذکر خدا را از یاد نبر و شب و روزت را به عبادت و تفکر بگذران و در مورد هر آنچه که در این کتاب نوشته شده است بیندیش و تنها بدین گونه است که راه کامیابی و رستگاری را می‌یابی و موفق خواهی شد. پس نه به چپ نگاه کن و نه به راست.» جادهٔ موفقیت یک صراط مستقیم و از مو نیز باریک‌تر است، این راه، جادهٔ دلبستگی عاشقانه و توجه همه جانبه است. «هر چه را که مدام به آن فکر کنید به سوی خود می‌کشید.» پس اگر مدام به فقدان و تنگدستی فکر کنید آن را به خود جذب می‌کنید و هنگامی که مدام به بی‌عدالتی بیندیشید، همیشه با ستمکاری روبه‌رو می‌شوید
کاربر ۲۲۹۹۷۵۹
«چشم انتظار تحقق یافتن غیرمنتظرهٔ خواسته‌ام هستم. اینک سعادت با شکوهم از راه می‌رسد.» «پروردگار جاوید پشت و پناه‌تان بوده و بازوهای ابدی‌اش شما را دربرگرفته است.»
کاربر ۴۲۵۲۳۷۷ fatme
کم خونی (برآورده نشدن آرزوها و فقدان شادمانی مسبب کم‌خونی هستند.) عبارت تأییدی به پروردگار درونم تکیه کرده و ذره‌ذرهٔ وجودم سرشار از نور است. خدا را به‌خاطر این تندرستی تابناک و شادمانی بی‌منتها شکر می‌گویم. (می‌توان از این گفتار برای شفای تمام بیماری‌ها سود جست.)
کاربر ۷۳۷۱۲۰۲
م خونی (برآورده نشدن آرزوها و فقدان شادمانی مسبب کم‌خونی هستند.) عبارت تأییدی به پروردگار درونم تکیه کرده و ذره‌ذرهٔ وجودم سرشار از نور است. خدا را به‌خاطر این تندرستی تابناک و شادمانی بی‌منتها شکر می‌گویم. (می‌توان از این گفتار برای شفای تمام بیماری‌ها سود جست.)
کاربر ۷۳۷۱۲۰۲
یادم می‌آید که یک‌بار شنیدم نقاشی دربارهٔ همکارش می‌گفت: «چون فلانی مال و منالی دارد،
کاربر ۴۳۰۲۲۴۱
آرزوهایمان معمولا در «یک آن» برآورده می‌شوند! طبق مشیت الهی هر یک از خواسته‌های راستین سر وقت به حقیقت می‌پیوندن
کاربر ۴۳۰۲۲۴۱

حجم

۴۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۶۹,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد