بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عارضه یابی کسب و کار | طاقچه
کتاب عارضه یابی کسب و کار اثر لئوناردو ایبرا آیزپوروا

بریده‌هایی از کتاب عارضه یابی کسب و کار

۴٫۰
(۲)
هر کسب‌وکار باید یک پیشنهاد و بازاری برای پذیرش آن پیشنهاد داشته باشد.
mh.ranjbari
هر کسب‌وکار باید دو جزء داشته باشد. اول: چیزی برای مبادله (کالا و یا خدمات)؛ دوم: افرادی که مبادله با آن‌ها صورت گیرد (مصرف‌کننده).
mh.ranjbari
اگر کسب‌وکاری می‌خواهد تا جایی که ممکن است پول در بیاورد، لازم است قدرت چانه‌زنی خود را به حداکثر برساند و به عرضه‌کنندهٔ انحصاری در بازار تبدیل شود.
mh.ranjbari
دو راه برای تبدیل شدن به تأمین‌کننده (عرضه‌کننده) ارجح در بازار وجود دارد. پیروزی در رقابت یا پیدا کردن بازاری بدون رقیب. بنگاهی که به تنها تأمین‌کنندهٔ بازار تبدیل می‌شود، قدرت چانه‌زنی کامل را در اختیار دارد و بنگاهی که راه زیادی تا تبدیل شدن به عرضه‌کنندهٔ ارجح پیش رو دارد، قدرت چانه‌زنی کم‌تری خواهد داشت.
mh.ranjbari
اگر بنگاه بتواند بازاری پیدا کند که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد، لذت تجربهٔ همان موقعیت ممتازی را می‌چشد که گویی رقبا را از بازار به در کرده است.
mh.ranjbari
با این‌که بسیاری از مردم دلیل کسب‌وکار خود را، اهداف دیگرخواهانه نظیر کمک به شهر، استان (ایالت) یا کشورشان مطرح می‌کنند، اما واقعیت نشان می‌دهد که کسب‌وکارها، یک هدف اصلی دارند: پول درآوردن! اگر کسب‌وکار پول‌ساز نباشد، توانایی برآورده ساختن اهداف ثانویه (نظیر کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند) را نخواهد داشت.
mh.ranjbari

حجم

۱۴۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۱۴۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد