بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سبک گرگ | طاقچه
کتاب سبک گرگ اثر جردن بلفورت

بریده‌هایی از کتاب سبک گرگ

نویسنده:جردن بلفورت
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأی
۴٫۲
(۱۱)
درهرصورت، چه در ملاقاتهای حضوری و چه در تماسهای تلفنی، باید ۳ چیز را در ۴ ثانیهٔ ابتدایی هر برخورد تثبیت کنید تا طرف مقابل احساس خوبی نسبت به شما پیدا کند. این ۳ چیز عبارتست از: ۱. تیز بودن همچون سوزن ۲. پرحرارت بودن چون دوزخ ۳. متخصص بودن در زمینه خود ۳ مورد بالا حتما باید در ۴ ثانیهٔ ابتدایی هر مکالمه در شما معلوم باشد، درغیراینصورت باید خودتان را برای نبردی بزرگ و سخت آماده کنید. البته در حقیقت اگر ۴ ثانیهٔ ابتدایی را خراب کنید، کماکان ده ثانیه دیگر وقت دارید تا دوباره اشتباهتان را دست کنید، ولی بعد از این ۱۰ ثانیه کار شما کامل تمام شده است، چون پس از آن هدف خود را ازدست داده اید و دیگر نمی توانید روی طرف مقابل تاثیر خوبی بگذارید
hadi
((برای تمام کلمات، جملات و عباراتی که استفاده میکنید، هر سوالی که می پرسید و هر لحنی که به کار میبرید، تک تکشان باید در راستای یک هدف نهایی باشد و آن هدف بالا بردن سطح اطمینان مشتری احتمالی تا جایی است که وقتی به انتهای فروش میرسید، او به اندازه ای اطمینان پیدا کرده باشد که جوابی جز بله به در خواست شما ندهد. این باید هدف شما باشد! ((در حقیقت دید شما به این رابطه باید به صورت ارتباطی هدفمند باشد.))
hadi
درک و شناختی که مشتری احتمالی از شما پیدا می‌کند بر تمام بخش‌های فروش تأثیر می‌گذارد، ولی این درک و شناخت فقط در ۴ ثانیهٔ اول شکل می‌گیرد. اگر این ۴ ثانیه را خراب کنید و تاثیر اولیهٔ بدی بگذارید، هیچ شانسی برای نهایی کردن معامله نخواهید داشت.
hadi
روشی که در آن باید فورا کنترل فروش را دردست می‌گرفتند و سپس، مشتری احتمالی را درامتداد کوتاه‌ترین فاصلهٔ موجود میان دو نقطه، یعنی خطی مستقیم، از ابتدا به انتها و نهایی کردن فروش حرکت می‌دادند.
alirezazal
سه ۱۰ ۱-محصول، ایده یا مفهوم ۲-شما، اعتماد و ارتباط با شما ۳-اعتماد مشتری احتمالی به شرکت شما و ارتباط برقرار کردن با آن
alirezazal

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۲۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد