بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بروس لی چه کسی بود؟ | طاقچه
کتاب بروس لی چه کسی بود؟ اثر جیم جیگلیوتی

بریده‌هایی از کتاب بروس لی چه کسی بود؟

۴٫۱
(۹)
بروس دستش را فقط یک اینچ عقب کشید و چنان نیرویی به حریف وارد کرد که مرد به عقب، روی صندلی پرتاب شد طوریکه حتی مرد دیگر نمی‌توانست سرپا بماند. بروس چه قدرتی داشت!
المپیان؟:)
بروس به دلیل انقلابی بودن شیوه‌های تمرین و آمادگی جسمانی، توانست تا حد زیادی به ورزش‌های رزمی بازگردد. روشهای او در آن روزگار بسیار غیرمعمول تلقی می‌شد، اما امروزه مدتهاست که مورد قبول واقع شده است.
المپیان؟:)
او به زندگی فکر می‌کرد، او به این فکر کرد که چگونه می‌تواند اندیشه‌های خود را درباره زندگی را داخل آموزش هنرهای رزمی کند. او همچنین شروع به نوشتن کرد. یادداشت‌های بسیاری از کتابهای مختلف در مورد جیت کون دو، ورزش‌های رزمی و خِرد زندگی را جمع‌آوری کرد. هنوز هم بروس همیشه مردی در حال حرکت بود و او باید دوباره وارد عمل می‌شد. او می‌دانست که دکتر به او چه گفته است: او برای اثبات اشتباه پزشک، تصمیمات بزرگی گرفت. بروس استراتژی خودش را برای بهتر شدن در ذهن ترسیم کرد. او در ابتدا به آرامی شروع کرد، سپس به تدریج به سبک خود ادامه داد. او تا آخر عمر مجبور بود با درد پشت خود مقابله کند. در غیر این صورت، او مثل همیشه خوب بود. بروس به دلیل انقلابی بودن شیوه‌های تمرین و آمادگی جسمانی، توانست تا حد زیادی به ورزش‌های رزمی بازگردد. روشهای او در آن روزگار بسیار غیرمعمول تلقی می‌شد، اما امروزه مدتهاست که مورد قبول واقع شده است.
esrafil aslani
بروس اعتقاد نداشت که یک سبک رزمی خاص در هر شرایطی بهترین است.
المپیان؟:)
ـ من به خوش شانسی محض اعتقاد ندارم. شما باید شانس خود را خلق کنید. شما باید از فرصت‌های اطراف خود آگاه باشید و از آنها استفاده کنید.
ali fattahi
لیندا درباره وی می‌گفت: بروس مردی "با اراده، صادق، عاشق و مهربان " بود. بروس یک بار گفت: "من و لیندا یک و یک نیستیم. ما دو نیمه هستیم که یک کل را می‌سازیم. دو نیمه‌ای که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا کارایی بیشتری داشته باشند! "
melik
او از او سئوال کرد که می‌خواهد در زندگی چه کار کند؟ بروس به چینی به او گفت: "من روزی ستاره مشهور فیلم خواهم شد."
melik
یادداشت‌های بسیاری از کتابهای مختلف در مورد جیت کون دو، ورزش‌های رزمی و خِرد زندگی را جمع‌آوری کرد. هنوز هم بروس همیشه مردی در حال حرکت بود و او باید دوباره وارد عمل می‌شد.
المپیان؟:)
وی گفت که وی نه تنها به دانشجویان خود می‌آموزد که از خود دفاع کنند. او همچنین به آنها یاد می‌داد تا با حرکات رزمی احساسات خود را بیان کنند.
melik

حجم

۹۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد