بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازی کار | طاقچه
کتاب بازی کار اثر چارلز کنراد

بریده‌هایی از کتاب بازی کار

۵٫۰
(۱)
اگر شما شجاعت این را داشته باشید که حتی وقتی در حال باخت هستید، حساب امتیازهایتان را نگاه دارید، در طولانی مدت به دفعات بیشتری خواهید برد.
بهاره مظاهری
حتی اهداف ناملموس هم نیازمند شاخص‌های ملموس هستند. اگر شما هدفی برای صبورتر شدن دارید، تعداد دفعاتی که در روز صدایتان را بالا می‌برید بشمارید. اگر این تعداد کاهش می‌یابد، صبر شما در حال افزایش است. اگر شما فروشنده‌ای تلفنی هستید، نگویید «من سال دیگر عملکرد بهتری خواهم داشت،» بلکه بگویید «می‌خواهم سال آینده تعداد ایکس تلفن در روز بزنم.»
بهاره مظاهری
مردم در کل بیشتر ترجیح می‌دهند بازی کنند تا کار.
هدی✌
ما از عبارت «کم و بیش» زمانی استفاده می‌کنیم که کاملاً از همه چیز بی‌خبریم. از «خیلی نزدیکه» زمانی استفاده می‌کنیم که حتی هنوز شروع هم نکرده‌ایم. وقتی ما کاری را تمام نکرده‌ایم، می‌گوییم «تقریباً تمام شده.» اجتناب از به‌گویی‌ها به میزان گسترده‌ای سطح ارتباط را بهبود می‌بخشد. برای برخی افراد اندازه‌گیری دقیق، حقیقت‌های بیش از اندازه‌ای را آشکار می‌کند. بازنده‌ها جسارت مواجهه با حقیقت اندازه‌گیری دقیق را ندارند. آنها می‌خواهند با تمرکز روی فعالیت‌ها به جای نتایج از حقیقت بگریزند. وقتی اندازه‌گیری‌های دقیق صورت می‌گیرد، چیزها آشکار شده و جایی برای پنهان کردن حقیقت نمی‌ماند.
بهاره مظاهری
اگر شما مهلتی نداشته باشید، هدفی هم ندارید. اهداف باید مقدار، تعداد، و زمان داشته باشند. هیجان‌انگیزترین بازی در همهٔ ورزش‌ها ظرف دو دقیقهٔ آخر نیمهٔ اول یا دو دقیقهٔ آخر بازی اتفاق می‌افتد، چه در هاکی، چه بسکتبال و چه فوتبال. مهلت‌ها باعث می‌شوند دانش‌آموزانی که در کل طول ترم خوابیده‌اند و نتوانسته‌اند زودتر از ده صبح بیدار شوند، برای امتحان میان‌ترم کل شب را بیدار بمانند.
بهاره مظاهری
اگر شما گل زدن را از فوتبال حذف کنید چه باقی می‌ماند؟
هدی✌
ما با بهترین عملکرد پیشین خودمان رقابت می‌کنیم
هدی✌
«اهداف معین نتایج معینی به بار می‌آورند. از سوی دیگر اهداف نامعین پیامدهای نامعینی به بار نمی‌آورند. آن‌ها اصلاً پیامدی به بار نمی‌آورند.»
بهاره مظاهری
بزرگترین موفقیت‌ها در ورزش، پیامد تعهدات فردی به موفقیت شخص است.
هدی✌
مدیریت هر پروژهٔ بزرگی، بدون نوشتن اهداف مشخص مشکل است.
هدی✌

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد