بریده‌های کتاب نگرش یعنی همه چیز
کتاب نگرش یعنی همه چیز اثر جف کلر

کتاب نگرش یعنی همه چیز

نویسنده:جف کلر
امتیاز:
۴.۲از ۳۶ رأی
۴٫۲
(۳۶)
اگر افکارتان را عوض نکنید، نتایجی که حاصل می‌کنید عوض نخواهند شد.
Sani
اگر کسی را به من نشان دهید که موفق است، به شما می‌گویم او کسی است که با غلبه بر ترس‌هایش وارد عمل شده است!
papar
از همان قدم اول خودتان را برنده ببینید و وارد کاری شوید که از آن هراس دارید. بله، همین که پا به میدان بگذارید، قهرمان و برنده محسوب می‌شوید، قطع نظر از اینکه نتیجه چه می‌شود.
papar
بیایید واقع‌بین باشیم. اگر دلتان درد کند، چه کاری از دست من برمی‌آید؟ من که پزشک نیستم! اگر دچار بیماری شده‌اید، خوب، به پزشک مراجعه کنید! مهم‌تر اینکه، چرا این را به من می‌گویید؟ شاید به ترحم و دلسوزی احتیاج دارید، اما این کار فقط باعث می‌شود که حال من گرفته شود و درد خودتان تشدید شود. صحبت از درد و رنج فقط باعث تشدید آن در شما می‌شود و دیگران را از شما گریزان می‌کند.
jarrah
پاداش کسانی که با پشتکاربه پیروزی می‌رسند، بسیارفراتر از رنجی است که دراین راه متحمل می‌شوند.
papar
باز هم تکرار می‌کنم، فرار از ترس روش درستی نیست و اگر آن را دنبال کنید، باعث نومیدی و نارضایی خودتان خواهید شد. من این را از روی تجربهٔ خودم می‌گویم.   اگر از ترس‌هایمان فرار کنیم، شکست خود را رقم زده‌ایم.
papar
هیچ‌وقت اهدافتان را با آدم‌های منفی در میان نگذارید. آنها فقط روی نکات منفی انگشت می‌گذارند و پشت سر هم برای‌تان دلیل می‌آورند که چرا نمی‌توانید در آن کار موفق شوید. چه کسی به چنین مشورتی نیاز دارد؟ این آدم‌های منفی معمولا کسانی هستند که خودشان هیچ کار مهمی در زندگی‌شان نکرده‌اند، هدف و رؤیایی ندارند و دلشان نمی‌خواهد هیچ‌کس دیگری هم موفق شود.
papar
اگر فشاری در میان نباشد، الماسی هم در میان نیست. مری کیس
jarrah
نمی‌دانم این ضرب‌المثل قدیمی را شنیده‌اید یا نه: هر کس به طریقی فضای یک اتاق را روشن می‌کند، یکی وقتی وارد آن می‌شود... و یکی وقتی از آن بیرون می‌رود! شما باید فردی باشید که با ورود به یک مکان، آنجا را روشن کنید! دربارهٔ خودم باید بگویم وقتی کسی از من می‌پرسد حالم چطور است، معمولا جواب می‌دهم: "معرکه!" این پاسخ نگرشی مثبت را به‌طرف مقابل فرافکنی می‌کند و هر چه بیشتر آن را بگویم، بیشتر احساس می‌کنم که معرکه‌ام!
jarrah
هر گرفتاری و مصیبتی بذر منفعتی همسان یا بزرگ‌تر از خود را به همراه دارد. ناپلئون هیل
Fateme

حجم

۱۱۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱۱۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد