بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب وینیستون چرچیل چه کسی بود؟ | طاقچه
کتاب وینیستون چرچیل چه کسی بود؟ اثر الن لابرکه

بریده‌هایی از کتاب وینیستون چرچیل چه کسی بود؟

۳٫۷
(۱۱)
تنها دو ماه پس از پایان جنگ، مردم انگلیس مجدداً به نخست وزیری وی رأی دادند. زمان بسیار سختی بود. انگلیس پس از جنگ هیچ پولی نداشت. رای دهندگان فکر می‌کردند وینستون بیش از حد به مشکلات جهان توجه می‌کند. آنها رهبری را می‌خواستند که به بازسازی کشور خود تمرکز کند. گرچه وینستون در سراسر جهان مورد احترام و احترام بود، اما به حزب محافظه کار وی توسط مردم رأی داده شد. در سال ۱۹۴۶، وینستون و همسرش کلمنتاین سفری به ایالات متحده انجام دادند. وی شهرت جهانی داشت و مردم آمریکا او را تحسین می‌کردند. هر زمانی که خواست سخنرانی کند جمعیت زیادی برای شنیدن آمدند. در تاریخ ۵ مارس، وینستون یکی از مشهورترین سخنرانی‌های خود را در کالج وست مینستر در فولتون، میسوری انجام داد. رئیس جمهور جدید ایالات متحده هری ترومن در بین حاضران بود.
esrafil aslani
او غالباً برای هر دقیقه سخنرانی که می خواست ایراد کند، یک ساعت وقت می‌گذاشت. اگر یک سخنرانی سی دقیقه ای بود، او نزدیک به سی ساعت را صرف کار بر روی آن کرد! اما تلاش همیشه ارزشمند بود.
alo bale
او جهان را در یکی از تاریکترین زمانهای تاریخ امیدوار و قوی نگه داشت. او واقعاً معتقد بود که موفقیت هدف نهایی نیست و شکست کشنده نیست. بلکه این شجاعت برای ادامه کار است که مهم است.
alo bale
در مجموع، آدولف هیتلر و نازی‌ها شش میلیون نفر یهودی را قتل‌عام کردند. که یک میلیون از آنها کودک بودند. نازی‌ها به اندازه یازده میلیون انسان بی‌گناه، از جمله شهروندان روسی، لهستانی، کاتولیک‌ها و افراد دارای ناتوانی‌های ذهنی و جسمی را نیز قتل عام کردند.
silver moon
در مورد چیزی که دوست داشت یاد می‌گرفت و دربین دیگران سرآمد بود.
rahman
موفقیت هدف نهایی نیست و شکست کشنده نیست. بلکه این شجاعت برای ادامه کار است که مهم است.
کاربر ۴۳۲۹۲۹۵
"شما می‌دانید، هدف ما چیست؟" وینستون این جمله را در میکروفن اعلام کرد و گفت: "من می‌توانم فقط با یک کلمه پاسخ دهم؛ فقط پیروزی؛ پیروزی به هر قیمت؛ پیروزی علی‌رغم همه ترسها؛ پیروزی هرچند جاده طولانی و سخت باشد. زیرا بدون پیروزی بقایی وجود نخواهد داشت.
کاربر ۴۳۲۹۲۹۵

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد