بریده‌های کتاب شخصیت سازی با نظم
کتاب شخصیت سازی با نظم اثر کورتیس لئون

کتاب شخصیت سازی با نظم

نویسنده:کورتیس لئون
امتیاز:
۳.۹از ۱۹ رأی
۳٫۹
(۱۹)
گام اول برای موفقیت، باور داشتن به خود است؛ خودتان را باور کنید تا دیگران هم شما را باور کنند.
علی منتظری
منتظر زمان و مکان مناسب نباشید همهٔ ما بارها شنیده‌ایم که باید کارهایمان را زمانی انجام بدهیم که احساس می‌کنیم زمان آن رسیده، و هرگاه حس خوبی به آن نداشتیم، آن را رها کنیم و دست از کار بکشیم. (به ما گفته شده که به‌دنبال حرف دلمان برویم.) متأسفانه این نصیحت باعث می‌شود که تلاش و پشتکارمان را بر مبنای احساساتمان بنا کنیم؛ درحالی‌که احساسات غیرقابل پیش‌بینی و ناپایدار هستند. بنیان‌گذاشتن نظم در زندگی باعث می‌شود از موانعی که خود در مسیر رسیدن به موفقیت برای خود قرار داده‌ایم گذر کنیم؛ مانند منتظرماندن برای یک زمان خاص و انجام‌ندادن مسئولیت‌هایمان.
1258580
قدرت نفس شما را مانند یک منجنیق، به‌سمت جنبش و عمل پرتاب می‌کند، هرچند این کار را قدرتمند انجام می‌دهد، اما موقتی‌ست؛ زیرا شما به نیرویی ماندگارتر برای ادامهٔ مسیرتان نیازمند هستید. در این لحظه است که دیسیپلین شخصی به میان می‌آید. نظم و انضباط شخصی، استقامت و قدرتِ ادامه‌دادن را در اعمال شما تزریق می‌کند.
محمد زیارتی
تکرار فکر و ایده‌ها به‌طور مداوم و مکرر، ذهن و الگوی فکری را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و آن را در مسیر رسیدن به آن ایده شکل می‌دهد.
بهار
زمانی‌که شما دچار فقدان نظم در زندگی فردی‌تان می‌شوید، کنترل نفس خود را نیز از دست می‌دهید؛ به این معنا که هنگام کارکردن روی هر مسئله‌ای به راحتی دچار حواس‌پرتی می‌شوید، و نیازها، عواطف و تمایلات درونیِ ذهنتان از کاری که می‌کنید دور می‌شوند، و دیگر به عملی که درحال انجام آن هستید واقف نخواهید بود و به‌راحتی نگرش و تیزبینی خود نسبت‌به آنچه که ضروری و مهم است را از دست می‌دهید.
محمد زیارتی
یکی از راه‌هایی که می‌توانید به خود یادآوری کنید تا ذکرتان را بگویید این است که آن را چاپ کرده و در هرجایی که ممکن است چشمتان به آن بخورد نصب کنید؛ مانند درب یخچال، آیینهٔ دستشویی، پشت تلفن همراهتان، کنار تلویزیون، روی کنترل‌ها، میز محل کار، داخل ماشین، اتاق خواب و هرجای دیگری که به‌نظرتان می‌رسد. مقصود از این کار این است که هدفتان را مدام به خود یادآوری کنید و تا حد ممکن مانترای خود را تکرار کنید.
بهار
برای خود یک مانترا یا سرود مرتبط با انضباط یا هدفتان بسازید، و آن را هرروز تکرار کنید، تا این احساس به‌سراغ شما بیاید که آنچه به زبان می‌آورید حقیقت محض است. این کار کوچک و راحت به شما کمک خواهد کرد تصمیم‌هایی درست و در راستای هدفتان بگیرید.
بهار
کتاب «شخصیت‌سازی با نظم» دارای اطلاعات و پیشنهادهای کاربردی‌ای است که به شما کمک خواهد کرد نظم شخصی‌تان را افزایش دهید و قله‌های موفقیت را در زندگی فتح کنید.
عرفان
مهم نیست تست‌های آی‌کیو چه بگویند؛ هرکسی آن‌قدر ذکاوت دارد که در راه هدفش به موفقیت برسد
احسان
علت اصلی انجام نشدن کارها، عقب انداختن آنهاست.
احسان

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد