بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انقلاب هشتگ ها؛ اسلکتیویست | طاقچه
کتاب انقلاب هشتگ ها؛ اسلکتیویست اثر مگ کیل

بریده‌هایی از کتاب انقلاب هشتگ ها؛ اسلکتیویست

نویسنده:مگ کیل
امتیاز:
۲.۷از ۹ رأی
۲٫۷
(۹)
اینترنت برای تغییر دنیا طراحی شده و هم‌اکنون نیز موفق شده است.
محمدرضا میرباقری
نافرمانی مدنی الکترونیکی بیش از اینکه خسارت به بار آورد ذهن مخاطبانش را درگیر می‌کند تا متوجه اهداف آن شوند.
محمدرضا میرباقری
یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به‌عنوان یک کنشگر انجام دهید، شنیدن از جامعه هدفی است که می‌خواهید آن‌ها را پشتیبانی کنید.
محمدرضا میرباقری
مردم ابتدا کنار مزارع زندگی می‌کردند و در ادامه به شهرها آمدند، اما در آینده مردم در اینترنت زندگی خواهند کرد. این همان چیزی است که نظریه پردازان مطرح علوم ارتباطات نظیر مارشال مک لوهان و هابرماس هم از آن صحبت به میان آورده بودند و نوید زندگی در دنیایی که در عین واقعی نبودن، بسیار واقعی است را داده بودند. زندگی در دنیایی که تمام مختصات روابط بشر را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بشر راه گریزی از آن هم نخواهد داشت.
محمدرضا میرباقری
فضای مجازی واقعا یک دنیای روبه رشد غیرقابل توقف است، یعنی واقعاآخرندارد.
محمدرضا میرباقری
یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به‌عنوان یک کنشگر انجام دهید، شنیدن از جامعه هدفی است که می‌خواهید آن‌ها را پشتیبانی کنید. بله - می‌توانید عقاید خودتان را داشته باشید و مطالعات زیادی را در مورد مساله تحت بررسی داشته باشید، اما علی‌رغم میزان مطالعاتی که انجام داده‌اید، هیچ‌گاه نمی‌توانید به‌اندازهٔ کسی که آن مساله را درک کرده، از موضوع آگاهی داشته باشید. تنها راه برای اطلاع در مورد مشکلات مهم این است که به افراد آن گروه گوش فرا دهید.
سپهر
می‌توان گفت جنبش‌های شبکه‌های اجتماعی این قابلیت را دارند که عامه خاموش را به عامه آگاه و فعال تبدیل کنند و این همان چیزی است که اگر در مسیر صحیح رخ دهد، ثمرات فراوانی برای جامعه در بر خواهد داشت.
محمدرضا میرباقری
عملاً همگی افراد خواه ناخواه تمایلات و گرایشاتی را دارند. اینها گرایشات غیرارادی هستند که از محیطمان می‌آموزیم. در این راستا، رسانه‌های جریان اصلی نیز دچار انحراف و گرایش هستند، زیرا عناصر تشکیل‌دهندهٔ آن‌ها انسان هستند. همین گرایشات هستند که باعث می‌شوند فلان رسانه را لیبرال یا محافظه‌کار قلمداد کنند
سپهر
دنیایی که در آن افکار عمومی، به دقت هر محصول تجاری دیگر، بسته‌بندی و خرید و فروش می‌شود. دنیایی که در آن واقعیات عینی، دیگر وجود ندارند و هرچه هست بازی شرکت هاو رسانه‌ها و بنگاه‌داران آن‌ها با احساسات و اعتقادات مردم است.
سپهر
بسیاری از مسائل در دنیای آنلاین خیلی سریع همه‌گیر می‌شوند و گاهی اوقات دلایل نادرستی پشت آنها وجود دارد. یعنی همان فاکتورهای عقلانیت، اخلاق و ارتباطی بودن را با خود به همراه ندارد.
سپهر

حجم

۱۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
۱۱,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد