بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب غول های کلاسیک موفقیت | طاقچه
کتاب غول های کلاسیک موفقیت اثر تام باتلر. بودن

بریده‌هایی از کتاب غول های کلاسیک موفقیت

ویراستار:بهاره فیروزه
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأی
۲٫۰
(۱)
کسانی که موفق می‌شوند، آنهایی هستند که برای هر ساعت و لحظه کارشان برنامه‌ای دارند. ما اغلب از انجام دادن کارهای بزرگ می‌ترسیم و حال آنکه اگر این کار را به اجزای کوچک‌تری تقسیم کنیم، به راحتی می‌توانیم از پس آن برآییم.
احسان رضاپور
کسی که از استحکام شخصیت بهره دارد، پایبند ارزشهای والای خود باقی می‌ماند، می‌خواهد یک مستمع بهتر بشود، بدون چشم‌داشت مهر بورزد و دوست بدارد و بخواهد که درک کند.
احسان رضاپور
داشتن هدفهای روشن در انرژی صرفه‌جویی می‌کند که می‌توان از این انرژی در زمینه‌های دیگر استفاده کرد.
احسان رضاپور
به اعتقاد کاوی، انسان موفق کسی است که: *رفتاری تعهدآمیز دارد و روی قول و قرارش می‌ایستد. *به اشتباه خود به سرعت اعتراف می‌کند. *فاصله میان محرک و پاسخ را در نظر می‌گیرد. به عبارت دیگر، مجبور نیستید کاری بکنید و اگر کاری بکنید به این دلیل است که آن را انتخاب کرده‌اید. *متوجه است که زمان عنصر گرانبهایی است و اینکه موفقیت به معنای خود بودن در چارچوبی سازمان یافته است.
احسان رضاپور
هیچ تک اقدامی، هیچ برنامه عظیمی، هیچ نوآوری و هیچ بخت و اقبال بلندی و هیچ معجزه‌ای نمی‌تواند به تنهایی یک تحول بزرگ ایجادکند. برای رسیدن به تحول اساسی به تلاش و ممارست و کار ادامه‌دار احتیاج است
احسان رضاپور
نوع سرمایه‌گذاری او نظرات بسیاری از مردم و متخصصان را به خود جلب کرد. بوفت می‌گوید: «من راز پولدار شدن در وال استریت را با شما در میان می‌گذارم: درها را ببندید. وقتی دیگران نگرانند و می‌ترسند، حریص شوید، و بترسید وقتی دیگران حریص می‌شوند.»
احسان رضاپور
«نبوغ بوفت را باید تا حدود زیاد در منش و شخصیت او جست‌وجو نمود. او مردی صبور، با نظم و ترتیب و منطقی بود. اینها ویژگیهایی هستند که در بسیاری از اشخاص وجود دارند، اما برای کسی که در بازار اوراق بهادار می‌خواست به موفقیت برسد ویژگیهایی ضروری به حساب می‌آمدند.
احسان رضاپور
برای موفقیت خود کار کنید، اما توجه داشته باشید که جامعه را هم با خود بالا بکشید.
احسان رضاپور
الکل ننوشید و سیگار نکشید مدتها قبل از اینکه علم بگوید، الگر سیگار کشیدن را عادت بدی می‌دانست که ارج و قربی به کسی نمی‌دهد. نوشیدن الکل از این هم بدتر است. ثروت شما را یک شبه بر باد می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که به خوبی کار کنید.
احسان رضاپور

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد