بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کار عمیق | طاقچه
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

بریده‌هایی از کتاب کار عمیق

۳٫۶
(۱۴)
سعی کنید به خود برگردید؛ ۳۰ روز از رسانه‌های اجتماعی خارج شوید و پس از آن از خود بپرسید: ‫آیا در ماه گذشته، زندگی من نسبت به زمانی که با رسانه‌های اجتماعی به سر می‌بردم، بهتر نشده بود؟ آیا کسی یا چیزی برایم مهم بود اما من دیگر از آن استفاده نکردم؟ ‫اگر به هر دو جواب منفی دادید، برای همیشه از آن دست بکشید اما اگر پاسخ مثبت دهید، پس احتمالاً بهترین کار این است که به آن برگردید.
کاربر ۱۶۰۵۴۲۰
برای درنظرگرفتن مشکلی که باید به آن توجه کنید، اجازه ندهید ذهنتان تغییر موضوع دهد.
کاربر ۱۶۰۵۴۲۰
بدیهی است که زمان‌بندی شما ممکن است در طول روز تغییر کند اما اگر این اتفاق افتاد، فقط قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای زمان خود را مرتب و جابه‌جا کنید. هدف، رعایت دقیق زمان‌بندی طول روز شما نیست بلکه پرورش آگاهی در مورد چگونگی گذراندن وقت است. این بدان معناست که برای برنامه‌ریزی شب‌ها و آخر هفته‌های آینده، کلیدی دارید تا بتوانید در جهت اهداف خاص، اقدام کنید؛ بنابراین، سعی کنید کار خود را در دفتر رها کنید، محدودیت‌هایی برای خود اعمال کنید مثل بررسی نکردن ایمیل‌ها بعد از یک‌زمان خاص. با انجام این کار، به ذهن خود فضای موردنیاز برای آرام شدن و خاموش‌کردن افکار مزاحم را می‌دهید.
سجاد احمدی
حواس‌پرتی در همه جای دنیای مدرن وجود دارد که چند وظیفه‌ای بودن، به حالت پیش‌فرض ما تبدیل شده و بازده ما را از بین برده است.
س.ت
چند وظیفه‌ای بودن و حواس‌پرتی داشتن، دشمنان بازده و کارایی هستند.
miracle

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد