بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب درس های ده دقیقه‌ای زندگی برای فرزندان | طاقچه
کتاب درس های ده دقیقه‌ای زندگی برای فرزندان اثر جیمی میلر

بریده‌هایی از کتاب درس های ده دقیقه‌ای زندگی برای فرزندان

۳٫۰
(۲)
بخش دوازدهم: اعتماد و ایمان به کودکان: با وجود همه چیز، من هنوز معتقدم که مردم قلبا خوب هستند. آنه فرانک به والدین: تا زمانی که بتوانم ریسک کنم و بدون ترس از این‌که چیزی از ارزشم کم شود در چشمان تو معیوب ظاهر شوم، می‌توانم واقعا از تو بیاموزم.
بهار
بخش یازدهم: ادب و احترام به کودکان: گاهی اوقات خوش‌رفتاری یعنی فقط تحمل بدرفتاری دیگران. به والدین: اگر با کسی همان‌طور که هست برخورد کنید، او همان‌طور باقی خواهد ماند. اگر با او طوری که می‌تواند باشد برخورد کنید، همان‌طور خواهد شد که می‌تواند و باید باشد.
بهار
بخش دهم: شجاعت و مصیبت به کودکان: گاهی اوقات زندگی پیش از این‌که فرصتی برای درس‌خواندن داشته باشید، از شما امتحان می‌گیرد. به والدین: شجاعت، توانایی رفتن از یک شکست به سوی شکست دیگر است، بدون این که اشتیاق‌تان را از دست داده باشید.
بهار
بخش نهم: قدردانی به کودکان: ثروت چیزی است که شما هستید، نه چیزی که دارید. به والدین: انسان برای یافتن چیزی که می‌خواهد، دور دنیا می‌گردد و هنگامی که به خانه بازمی‌گردد آن را می‌یابد.
بهار
بخش هشتم: اتحاد و همکاری به کودکان: افراد تنها هستند چون به جای آن‌که پل بسازند، دیوار می‌سازند. جوزف نیوتن به والدین: تنها زمانی که در خانه لطمه می‌بینیم، زمانی است که دست از کمک به یک‌دیگر برداریم. ماروین جی. اشتون
بهار
بخش هفتم: هدف‌گذاری به کودکان: متر به متر، بسیار دشوار است! سانتی‌متر به سانتی‌متر، کار راحتی است! به والدین: اگر می‌خواهید روی شن‌های زمان رد پا بگذارید، بهتر است کفش کارتان را بپوشید.
بهار
بخش ششم: ساختن عادات به کودکان: انجامش بده. درست انجامش بده. همین الان انجامش بده. به والدین: آن‌چه نباید گوش خردسالان بشنود، نباید از دهان بزرگ‌سالان خارج شود.
بهار
بخش پنجم: محبت و مهربانی به کودکان: مهم بودن خوب است، ولی خوب بودن مهم‌تر است. به والدین: اگر عشق ورزیدن در خانه آموزش داده نشود، یادگیری آن تقریبا در هیچ جای دیگر امکان‌پذیر نیست.
بهار
بخش چهارم: صداقت و درست‌کاری به کودکان: زدن رنگ سفید به تلمبه باعث نمی‌شود آب تمیزی از آن بیرون بیاید. آب تمیز باید از درون چاه بیرون بیاید. به والدین: آن چیزی اخلاقی است که احساس خوبی به آدم بدهد و آن چیزی غیراخلاقی است که احساس بدی در انسان ایجاد کند. ارنست همینگوی
بهار
بخش سوم: نگرش به کودکان: مشکلات، فرصت‌هایی در لباس کار هستند. هنری کیسر به والدین: فرد بدبین می‌گوید: «وقتی آن را ببینم باورش می‌کنم». فرد خوش‌بین می‌گوید: «وقتی باورش کنم آن را خواهم دید».
بهار

حجم

۳۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد