بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (ع) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (ع) اثر محمدرضا انصاری

بریده‌هایی از کتاب گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (ع)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۵ رأی
۴٫۴
(۲۵)
پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله فرمود: پس چه می‌خواهی؟ فاطمه علیهاالسلام خواسته قلبی خویش را چنین ابراز کرد: از خدا بخواهید مهریه مرا شفاعت گناهکاران شیعیان شما قرار دهد.
@Teacher_Amirhossein
خداوند فرمود: «یا محمد، از مخلوقاتم چه کسی را دوست داری»؟ عرض کردم: ای خدای من، آن کسی را دوست دارم که تو دوست داشته باشی. پروردگار فرمود: «علی را دوست بدار که من او را دوست دارم و دوستدار او را دوست دارم و دوستدار دوستدار او را نیز دوست دارم»! من به سجده افتادم و تسبیح و شکر پروردگار گفتم. سپس خداوند فرمود: علی بن ابی‌طالب ولی من و از بهترین مخلوقات من پس از توست. او را به عنوان وصی و وزیر و برگزیده و جانشین و کمک تو در مقابل دشمنانم اختیار نمودم
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
کسانی که علی را دوست دارند، در دین و ایمان به ریسمانی محکم تمسک نموده‌اند، و در آخرت اهل نجات هستند.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
حضرت فرمود: هیچ سواره‌ای نزد پروردگار افضل از ما چهار نفر نیست: یکی صالح سوار بر شترش؛ دوم عمویم حمزه سوار بر شترم غضباء؛ سوم من سوار بر اسبم براق؛ چهارم همسرت علی بن ابی‌طالب سوار بر شتری از شترهای بهشتی.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
یا علی! تمام اینها مهریه زهراست که از سوی خدا داده شده و هر کس بر روی زمین قدم بردارد در حالی که بغض شما را در دل داشته باشد، هر قدمش حرام است.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
علی بن ابی‌طالب بر پا کننده حجت خداست
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
شما را از والاترین طینت‌ها آفریدم و شیعیانتان را از طینت شما آفریدم؛ شیعیانی که حتی اگر گردن‌هایشان با شمشیر زده شود محبت‌شان نسبت به شما افزون‌تر خواهد گشت.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
حال ای مردم، چگونه من و برادرم علی و دخترم فاطمه با این ثروت الهی که داریم در بین امت خود از منافقین فقیرتر باشیم؟! در این هنگام آیه ۱۸۱ سوره آل عمران از سوی پروردگار نازل شد: «لَقَدْ سَمِعَ اللّه‌ُ قَوْلَ الَّذینَ قالوا اِنَّ اللّه‌َ فَقیرٌ وَ نَحْنُ اَغْنِیاءٌ»، و پیامبر با اشاره به این آیه فرمود: «دروغ می‌گویند آنان که گفته‌اند ما ثروتمندیم و خداوند فقیر است». سپس فرمود: دروغ گفته‌اند آنان که می‌گویند پروردگار، فاطمه را به همسری علی درآورد در حالی که ما ثروتمند بودیم و علی بن ابی‌طالب فقیر است.
ghomes

حجم

۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد