بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فکرت را متوقف کن | طاقچه
کتاب فکرت را متوقف کن اثر چانا میسن

بریده‌هایی از کتاب فکرت را متوقف کن

۴٫۰
(۸)
هنگامی که یک باور خاص و مخرب را در خود شناسایی می‌کنیم، قادر خواهیم بود ذهن خود را از آن جدا و از خارج آن را مشاهده کنیم و بدین ترتیب می‌توانیم راه بازگشت به خودمان را بیابیم.
kian pazoki
همهٔ اعمال ما حاصل از اندیشه است؛ بنابراین افکار مهم هستند.
ヅ𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖
چه آرامش بزرگی است دانستن اینکه «صدایی که در ذهن من» است، خود واقعی من نیست. پس من چه کسی هستم؟ کسی که این صدا را می‌شنود. اکهارت تول
maryam.eslami
ما به افکار خود معتاد هستیم. اگر افکارمان را تغییر ندهیم، نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم. سانتوش کلوار
Ali Hashemi
وقتی در موقعیتی قرار می‌گیری که دوستش نداری، چند راه پیش رو داری: می‌توانی نگرش خود نسبت به این موقعیت را تغییر دهی؛ آن وضعیت را تغییر دهی؛ یا از آن موقعیت خارج شوی.
ヅ𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖
می‌خواهید افکار پنهان خود را کشف کنید، می‌توانید از بی‌هدف حرف زدن استفاده نمایید. این روش برای شما طبیعی و راحت است؛ علاوه بر این می‌توانید این روش را به همراه یکی از دوستان خود نیز در پی گیرید. زمانی که به بی‌هدف‌گویی می‌پردازید، لازم نیست به بررسی و استدلال بپردازید؛ تنها کافی است داستانی که رخ داده است را تعریف و احساسات خود را فاش کنید و استدلال را برای بعد بگذارید. البته یادتان باشد که هدف از این داستان‌پردازی، بیرون کشیدن افکار پنهان در ذهنتان برای آغاز روش پرس‌وجو است و نه یک گفت‌وگوی خودمانی و دوستانه همراه با نوشیدن چای! بنابراین، توجه و تمرکز خود را برای یافتن باورها و افکار آشکار و پنهان معطوف دارید و نه آنچه رخ داده است. سپس از مجموعه افکاری که جمع‌آوری کرده‌اید استفاده کنید تا راهنمای شما شوند و به روش پرس‌وجو ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید مسئله حل شده است.
maryam.eslami
شاید این مرد در آنجا بود تا اعتیادهای تو را به یادت بیاورد. تو نمی‌توانی عادت‌های بد او را برطرف کنی، اما شاید بتوانی زیاد تلفن کردن، شب‌ها تا دیروقت بیدار ماندن یا اعتیادت به خوردن شکلات را کنار بگذاری. چانا: اما این کار خیلی سخت است.
me
افرادی که هیچ کنترلی بر روند تفکرات خود ندارند، احتمالاً توسط جریان تند اندیشه آسیب خواهند دید. اگر افکار کسی نابالغ باشد، آزادی فکر، وی را از مقام انسان به سطح حیوان خواهد رساند. محمد اقبال
maryam.eslami
به افکار خود معتاد هستیم. اگر افکارمان را تغییر ندهیم، نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم. سانتوش کلوار
maryam.eslami

حجم

۷۵۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۷۵۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد